Ett två tre skrev 2010-05-05 15:08:38 följande:
Det går säkert bra, jag var precis i Frankrike, jätteillamående, trött och sliten och med en tvååring med på resan som krävde sitt - men jag överlevde Kan du inte ta med mat och äta i bilen/bussen/på tåget på väg till flygplatsen? Om ni kliver upp 3.30 lär du väl vara jättehungrig innan ni kommer till flygplatsen.Ha en trevlig resa
Tack, det ska säkert gå bra :)
men jag ska inte äta ens i bilen på väg till arlanda, för jag mår illa nästan direkt efter att ha ätit. Och jag vill inte bli avslöjad av svärföräldrarna som åker med :) Dem ska ju få veta om bebis på lördag, så tills dess måste jag på bästa möjliga sätt att undvika deras misstankar :)
Tilma skrev 2010-05-05 16:18:24 följande:
Och det är ju inte direkt som att man kan skylla på någon hipp och ny inne-pryl som folk ska ha runt armen.
Får man inte skyla på något yoga grej kanske? Eller kanske maskera med en snygg scarf, som typ accesuar på armen? :) Jag är så glad att jag träffar inte mina föräldrar utan att jag flyger till dem, så jag behöver inte försöka gömma det. Så dem ska få veta kanske nångång i juli... eller egentligen så skulle t.o.m. fungera att ringa samma dag till dem och säga att nu ni äntligen blivit morföräldrar :) Det skulle bli skojig....