Alltså jag ser många pratar om "hoppas det inte är katterna/hundarna" men jag vill be er tänka en gång extra...
Visst jag köper att katten/hunden är del av familjen och ja det är jätteledsamt, jag förstår jag är uppväxt med djur och allt sånt, det blir som ens barn men det ÄR inte ditt barn det är ett djur.
Om alternativet är att jag får välja mellan att mitt barn inte tål vårt djur alternativt inte tål sädesslag, mjölk, ägg, soja, förtjockningsmedel mm mm så väljer jag djuret alla dagar i veckan då det är betydligt lättare för både barn och mig både nu och i all framtid. Att inte tåla djur visst är det handikappande i frågan följa med vänner hem efter skolan osv men jämnförelse med massor med födoämnen och riskera att lida näringsbrister och problem så är valet enkelt.
Jag säger inte kasta ut djuren och hipp hopp hurra men jag ber er bara tänka lite på vad alternativet kan vara, så hoppas ni på djuren/djuret eller massor med mer födoämnen??? Kanske det en dag visar sig att det är djuret som orsakar grundproblemet och dom födoämnen man tror bara är symptom... ja ... jag vet inte