Allergitråden
LW Jag tycker du bor ha som minimimal 1 och 1/4 och hoppas pa 1 1/2 for W borde vara 1 och sen beror det pa dom andra tva smattingarna
LW Jag tycker du bor ha som minimimal 1 och 1/4 och hoppas pa 1 1/2 for W borde vara 1 och sen beror det pa dom andra tva smattingarna
Tänk på att den ketchup som McD har i pumpar + kök är med sojaolja!
Den dom har i små take awaypacket var sist jag kollade sojafri.
Dock har jag efter en noggrann genomgång med en manager på McD konstaterat att risken för kontamination hos dom är MYCKET hög!
Jupps både jag och tösen + att jag kan nämna 3 barn till bara bland våra bekanta så bovete är ungefär som en mindre knähund om du frågar mig, ser ofarligt ut men blir imunsystemet argt på det så biter det hårt. Ris är nog en betydligt säkrare start precis som Miralicia sa och jag hade nog hellre kört på palsternacka och dom innan örter som bovete är
Snutten uscha då det går verkligen fel håll för Siri måste jag säga... nytt hela tiden och inte av det positiva slaget
Snutten: Då har ni samma som här... min enda tanke är att kanske försöka få en nebulisator så ni verkligen kan öppna upp innan Seretiden så den verkligen kommer ner dit den ska. S blir mer och mer lik C i sin astma så ...
Trållmor: Jag vet att det finns riktlinjer att hänvisningen ska räcka ca 3mån/uttag men om ni får för 3 barn på ett uttag så har dom väl gjort att det istället bara blir 1mån istället för att ha 3 olika anvisningar a 3 mån. Sen gör juh många att man får för strax under 3mån men jag har aldrig hört talas om 1mån...
Jag tror inte att dagis ska bry sig om det står intolerans, allergi eller överkänslighet. Poängen är densamma att dom inte ska äta så.
Vi befinner oss just nu i Svall så om du är i närheten och vill ses igen så får du gärna messa.
Åhhh jag måste bara berätta att jag gjort årtusendets godaste kaka. Om ni googlar Lyxkaka så får ni se receptet som jag sen moddat så det blev utan vetemjöl, mjölk, ägg, soja, förtjockningsmedel eller något annat som inte trollet tål. Smaka dödsgott men är rätt mäktig!