Allergitråden
Skulle också råda att testa minifom!
Skulle också råda att testa minifom!
Eli : läste din blogg! innehåller burger kings hamburgare mjölk??? Det hade jag ingen aning om. Vi äter iofs otroligt sällan ute och gör vi det hamnar vi alltid på mc donalds :)
Idag är lillatumpan prickfri efter badmissen. Gick fort och tur var väl det.
Däremot har jag själv reagerat på något.. Men har ingen aning om på vad :(
Jaha okej =) Det stod visst MAX i hennes blogg med. Då vet man det i fortsättningen
Eli : fy så tråkigt :( hoppas reaktionen blir relativt mild. Är det inte vetestärkelse i dem med ? Eller blandar jag ihop nu?
Jag har god lust att slå något hårt i huvudet på svärmor. Hon hämtade barnen efter dagis igår och passade dem en halv timme lite drygt . På denna halvtimme hade hon hunnit ge stora en bulle med mjölk i och lilla några smulor från syrras bulle att mumsa på.
Detta har resulterat i att bägge barnen varit vakna större delar av natten :( så idag skulle mannen ta ett ordentligt snack med henne. Suck
K kavat : mannen pratade med henne idag och sa till på skarpen. Till hennes försvar sa hon att det bara var så lite :() och? Lilla hönan fick en bit stor som en lillfingernagel ( enligt svärmor ) och hon har avlagt 5 diarré blöjer idag !!! Så nu behöver vi nog inte fundera på att göra en ny mjölkprovocering
Fick han flingorna ändå?? Skulle nog gissa på havren isåfall .
Men var det ingen vetestärkelse i kexen ??
Oj så dumt :( inte lätt alla gånger!
T ser likadan ut just nu .. Men för hennes del beror det på kylan ute..
Ja hans kinder ser definitivt allergibaserade ut... Stackars plutt :( hur reagerade hans mage på mjölken ?
Här har lillan bajsat diarré 5 ggr idag pga av farmors miss . En bullbit stor som en lillfingernagel räckte för en reaktion ( den innehöll mjölk )
Har gått runt hela dagen idag och varit vrålförbannad på svärmor..
Hahaha smidigt ;) skulle farmor göra någon mer medveten miss kommer jag tvinga henne ta ALLA diarré blöjor och vakennätterna! Stackars dagis trodde de hade gett henne fel mat när hon bajsade för fjärde gången. Hon brukar sällan bajsa där nämligen eftersom hon bara bajsar 1 gång varje eller varannan dag... Så de pustade ut när jag förklarade läget
Tycker absolut ni ska avbryta provoceringen. Att allt det där skulle komma samtidigt känns inget troligt alls. Dessutom tycker jag det ser ut som typiska äggutslag ?? K Kavat har förklarat hur hennes barns sett ut och dessa ser ut som dem ! Våran lilla har haft likadana nämligen
Men är ni osäkra så provocera igen om ett tag. Men nu hade nog inte jag fortsatt.