2små2stora skrev 2010-10-05 14:49:38 följande:
mjölk eller kaffe, kaffe eller mjölk eller tom soja det är frågan det. Men knölig i magen är han och lite små prickig runt blöjan och halsen vilket iofs kan vara normala prickar. Drack lite kaffe igår em och då lite mer mjölk än vanlig och även lite mer ost än jag brukar så oddsen verkar inte så bra.
I morgon ska J till allergiläkaren så vi får se om vi ska vänta på W's kontroll om 2 veckor eller om det blir något bestämt redan i morgon.
Risken är ju att det egentligen är mjölk som ställer till det men att det blir värre av t.ex gasbildande saker. Så har mina barn funkat. Alltså reagerat rätt tydligt på saker som de egentligen tål när de får i sig annat som de inte tål. När man tar bort det de är allergiska mot så klarar det annat.
Haha, så du har tillit till läkarkåren du?!
Här kör vi eget race, även om vi har en duktig läkare nu så kan ju inte hon göra mer än att råda mig till att sluta med det som han reagerar på...
I går natt och dag var liten helt underbar och sov, åt och var nöjd, men i natt var det helt hopplöst igen. Blir så trött, när ska allt släppa. Nu är vi ju förkylda också förstås, men jobbigt när han aldrig är bra.