Allergitråden
ViFrånLandet: Åhhh vad underbart att höra!!!Vi är också nöjda med barnens nya allergiläkare =) Känns helt otroligt när man äntligen lyckats hitta någon som tror på en!
I vår ska vi göra nya allergitester på Bella och jag hoppas sååå att det ska visa sig nu! Hon var ju bara 5 månader sista allergiprovet togs på henne så mycket kan ju ha hänt!
Men vad jag allra helst hade velat ha är patchtest..men barnens läkare tror inte på ett sådant test =/
Såå synd för jag tror verkligen att Bellas alleriger hade kunnat visa sig där..men men!
En fråga bara. Om det inte breror på allergi..vad kan grönt bajs annars vara tecken på??
Vi blir inte kloka på hennes mage just nu.
Hon fick ju smaka en ytterpytte liten bit ägg för någon helg sedan..samma eftermiddag råkade hon få i sig minimala mängder mjölk. Dagen efter satte detta gröna bajsandet igång och tillslut var det bara grönt vatten.
Inga andra symtom!
Men nu var det någon vecka ( kanske en eller två ) och hon bajsar fortfarande grönt..dock inte vattnigt längre!
Kan hon kanske ha en infektion på gång ??
Dessutom är hon lite prickig runt munnen, under haken samt bak i nacken. Inga super mängder men ändå inte helt fin!
Vi fattar nada här hemma.