Allergitråden
Åhh jag är så sjukt glad att jag bara måste få skriva av mig!
Ni som varit med från start på våran allergiresa vet att vi har haft en läkare som istället för att jobba med oss har jobbat mot oss
Idag har jag pratat med barnmedicin som stora dottern går hos och de ville självklart ta sig an minstingen med..Jaaa!!!!!
Jag berättade lite om minstingen och hennes misstänkta allergier och denna underbara sköterska sa att det låter som självklara allergier...trots att det inte visar sig på blod eller prick.!!!! Jag behövde inte ens börja försvara mig..förstår ni min lycka!! NÅGON som änltigen tror på minstingens besvär!!!
Sen pratade vi lite om de besvär som minstingen hade i våras med långvarig hosta ( 2½ månader) samt massa rossel. Jag berättade att hennes läkare inte ville ge oss någon hjälp utan man var tvungen att vänta tills tredje tillfället med hosta och rossel. Den underbara sköterskan sa att så gör de inte alls hos dem utan de lyssnar på hur barnet låter och låter det som att han/hon behöver inhalationer direkt så får dem det..istället för att vänta tills tredje gången!!
Jag tror minsann världens största sten föll från mina axlar..ÄNTLIGEN får vi hjälp!!