Allergitråden
Nu är grabben hur fin på kinderna som helst, magen normal storlek och ingen förstoppning. Det är så otroligt tydligt så det är bara skönt att veta hur vi ska göra för att få vår kille att må bra.
En kompis var här efter att vi hade varit hos svärmor och det första hon kommenterade (utan att hon visste nåt om vår vistelse dör) var sonens gigantiska mage :(. Idag var hon här igen... Då kommenterade hon hans lilla mage;) så det är otroligt tydligt!!
Vi har nu världens goaste kille!! :)
Står han på helt vetefri kost nu då?! Och hur gör ni med de andra sädesslagen ?!
Jag tror jag känner mig lite deppig eftersom vi inte vet om vi är klara med lillhönans ( inte storhönan heller för del delen ) allergier. Ägg har vi tillexempel inte testat än. Men vi har tänkt att göra det under nästa vecka!
Men mjölk, soja, vete ( inklusive vetestärkelse ) och havre känner vi oss rätt säkra på!
Men sen börjar man ju alltid spekulera eftersom hon inte visar något på några tester alls. Hon har ju iofs gjort ett positivt patchtest på både vete och havre men det var ju hemmagjort. Hade SÅ gärna velat göra ett riktigt och på så sätt få åtmindstånde en av allergierna på papper. Jag kan ju fortfarande bli osäker ibland trots att vi får tydliga reaktioner på provoceringar. Men min hjärna verkar ha svårt att fatta ;)