Allergitråden
Kan man kräkas om man har luftburen allergi? Eller är det andra symtom då? Tänker på tex andningsvägarna. Någon som vet?
Kan man kräkas om man har luftburen allergi? Eller är det andra symtom då? Tänker på tex andningsvägarna. Någon som vet?
Kan man kräkas som enda symtom om man har luftburen allergi? Eller är det andra symtom då? Tänker på tex andningsvägarna. Någon som vet?
Sen undrar jag samma fråga gällande förstoppning, alltså kan man få förstoppning som enda symtom på luftburen allergi?
Vad har ni för tankar kring det?
Appropå hamburgare Jag gick in på BKs hemsida. Har de ingen hamburgare som funkar alltså? Tycker mig bara hitta sån som har gluten i sig, och då antar jag att den inte funkar på våra barn Tänker på Ö-vik tex som bara har MAX eller BK (McD fick lägga ner, hörde vi). Har ni något förslag på alternativ då?
Men glutenfritt brukar ju oftast innehålla vetestärkelse, tänkte jag på. Jag skulle vilja känna mig säker på att det även är utan vetestärkelse också, för annars ger inte vi, det är det inte värt. Sen ska det ju även vara utan allt alltså inte bara utan gluten...
Jag hade inte gett flingorna
Är det någon som har testat Lailas gröna? Har precis sett den på deras hemsida, och är lite nyfiken på hur den fungerar?