Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

Allergitråden

Jag berättade för typ 100år sedan om en Lyxkaka jag gjort som var kanongod, lite likt fransk chokladtårta och jag har nu skrivit in receptet i recepttråden. Låt er väl smaka.... INGEN har gissat att det varit C vänlig kaka...

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Sitter med tortyren (läs vb ansökan)

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Väntar på Miralicias papper och har nyss börjat

• Cs mamma

Älsklingen: Om det är lönt med vb  beror mycket på handläggaren du får samt hur du kan tala för dig. Det är svårt att nå fram men om man gör det är det lönt besväret men det tar mycket tid och kraft att söka och jävlas samt är rätt deprimerande om du frågar mig för man får verkligen sitta och fundera och berätta allt som är fel och jobbigt med ens liv

• Cs mamma

Tack Miralisia. Nu hann jag bara skumma den men vi hade väldigt liknade siffror och priser, tror det var en sak jag hade glömt men nu minns jag inte ens vad det var. Tack iaf det hjälper när man gjort det några gånger så man inte snöar in

• Cs mamma

Blå myran på Coop finns en ekologisk oparfymerad billig skumbad i en vit fyrkantig flaska. Kan kolla hemma vad den verkligen hette

• Cs mamma

Miralicia: Jag hittade dock ett fel ser jag nu i din merkostnadsberäkning. Enligt direktivet från konsumentverket skall man räkna hela kostnaden för mjölkersättningen och inte gör som du och dra av vanliga mjölken så du har varit för snäll.... räkna om och titta om det ger skillnad på merkostnadsprocenten. Ville bara skriva här så alla ser och räknar så som dom ändå rekomenderar

• Cs mamma

Älsklingen: Du som är ny har en fördel när det gäller att söka vb för det är just det man ska skriva.... vad är det som ni måste göra annorlunda jämnfört om hon inte var allergisk. En annan som hållt på i snart 4år har glömt och allt är vardag, jag blir liksom chockad när jag ser vänner komma utan matsäckar och 1000mediciner och att dom inte ringer och trippelkollar allt innan dom går någonstans och sen har man ändå 10 backupplaner.

och jag tror inte direkt att aerius hjälper om reaktionerna brukar vara ont i magen (i så fall ska vi börja missbruka dom) däremot om det är att det blir lite kli i kroppen så ge för f*n det är liksom inte en farlig medicin.

• Cs mamma

Trållmor: Du måste söka för alla ihop...

• Cs mamma
    ViFrånLandet skrev 2010-09-18 07:50:07 följande:
    Puffar lite på min fråga om VB... Har läst på astma och allergiförbundets hemsida men hittar inte svaret där...
    Du får jobba precis så mycket du vill det är en ersättning för ditt merarbete
Svar på tråden Allergitråden