Inlägg från: Älskade Ängel |Visa alla inlägg
  • Älskade Ängel

Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3

IdaSod skrev 2010-06-22 15:47:54 följande:
    BIM idag och ingen mens, men inte heller plus på stickan... Jag känner av precis alla symtom man kan tänka sig, men det kan lika gärna vara huvudet som spökar... Hoppas, hoppas, hoppas! Håll en tumme för mig!
    {#emotions_dlg.flower}Håller tummarna{#emotions_dlg.flower}
  • Älskade Ängel
    anna h29 skrev 2010-06-22 14:45:04 följande:
    Aaaaah, så det kan vara på så vis - att monitorn faktiskt missar stegringen? Det hade jag inte en aning om. 

Då finns det ju faktiskt en chans att även jag kan ha haft ägglossning fast jag aldrig nådde upp på max utan låg på hög dag 10-25 typ.

Nu fick jag en gnutta hopp tillbaka eftersom det körde, värkte och molade nåt så förtvivlat under förra pergotimekuren. Har idag tagit pergo-piller nr två och är laddad och klar med monitor och nybäddad säng Flört.
    Då kanske du också har en kort stegring nån annan tid på dygnetFlört
  • Älskade Ängel
    Bebislängtan82 skrev 2010-06-24 08:39:06 följande:
    Nu är jag något förvirrad. Andra månaden nu med monitorn och igår morse var den på låg eftersom jag bara är på dag 10, idag på dag 11 (enligt den) dag 12 enligt mig så fick jag maximallt uslag direkt, ska man inte få hög däremellan först?
    Det kan bli så!
  • Älskade Ängel
    Bebislängtan82 skrev 2010-06-24 15:45:27 följande:
    Mmm känner av det idag så jag har verkligen ägglossning så det blir väl att nuppa då *s*
    Lycka till då kvinna!!!Solig
  • Älskade Ängel

12 dgr efter max blinkade den sist, och då kom mensen

• Älskade Ängel
    emau88 skrev 2010-06-29 20:22:36 följande:
    För min del kom mensen i söndags, samma dag som m-et började blinka.. så återigen är det dags att ta nya tag och försöka tänka positiva tankar!

Ringde till gyn-mottagningen för att höra om man kunde försöka få hjälp med att göra kanske ett spermaprov från sambon och se så att allt står rätt till med mig, men hon sa att det fick vänta till höst för nu i sommar är labbet stängt!? tycker det verkar lite märkligt, men sjukvården kommer jag nog aldrig förstå mig på..
    Trist att mensen kom, min kom igår den . Funderar på att koncentrera mig i två månader på att gå ner i vikt och strunta i monitorn ett tag... Hmmm... Får la seFlört
  • Älskade Ängel
    Nathie skrev 2010-07-03 09:13:45 följande:
    Jag har fått ett  +++++++++++++++++ PLUUUUUSSSSSSSSSS :) har hållt på sen Jan 09 nu har det tagit sig 3mån med monitorn :)
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SkrattandeSkrattandeGladSkrattandePlusPlusGravid
  • Älskade Ängel
    Nathie skrev 2010-07-03 11:37:21 följande:
    Helt otroligt har typ skakat i 3timmar nu :) min hundvalp och man är helt exalterade haha valpen är det mest han har sprungit runt och hoppat i 2,5timme nu han har precis somnat:) haha
    Va roligt för er!!Skrattande
  • Älskade Ängel
    asfaltsblomman skrev 2010-07-05 09:37:06 följande:
    dag 23 och fortfarande bara hög..men tycker det känns i kroppen  att jag ska ha ÄL snart..vi gökar på som aldrig förr iaf haha vore dumt att missa nåt
    Ja visst, bäst att vara på den säkra sidan...Flört

Själv tar jag och sambon semester från monitor och äl stickor... Ska försöka gå ner i vikt, samt bara njuta av sommaren... Och ha sex bara för att vi har lustFlört. Det var faktiskt så det tog sig i maj förra åretGlad
  • Älskade Ängel
    Nathie skrev 2010-07-05 12:02:19 följande:
    Jag gav min bror ett träningskort i födelsedagspresent då han vägde typ runt 105kg sa åt han att bara äta snask, läsk och sånt bara på lördagar han sprang 30min på löpband samt tränade armar lite och det gjorde han 3-4dagar i veckan, men han slutade med läsk helt på 2månader har han gått ner 20kg riktigt stolt över han:) han är så snygg nu:)
    Bra jobbat av honomSkrattande
Svar på tråden Vi som börjar använda Clearblue fertilitetsmonitor i Oktober 2009, Del 3