Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Jag kan svara
PÅ thai air gäller aldern som barnet har vid utresan..
På charter är det oftast åldern när man ska åka hem som gäller...
Jag kan svara
PÅ thai air gäller aldern som barnet har vid utresan..
På charter är det oftast åldern när man ska åka hem som gäller...
Tessa
Har du spanat på någon annan resort? Eller är det rakt av DR som gäller med 2-åring tycker du?
Just nu lutar det åt DR, hur verkar en minisuite? Har du sett det? Är läget bra?
Frukosten??
Oj vad jag frågar...
Vet inte om vi vågar åka utan att boka.. Endel säger att det blir mycket billigare att boka på plats.
Andra att det är risk att de flesta ställen har fullt i mars
Tusan hur ska man tänka.. Tycker ff att det känns lite dyrt. Man ska ju ändå ha runt 30 nätter totalt....
Tessa
Kanske vi ska boka bara 2-3 nätter ändå.. och chansa lite
Är det billigare boenden på Long Beach? har inte spanat sååå mycket på den stranden.
Men jag tycker att 500:- /Natt känns dyrt när man ska vara borta en månad
Vi får väl ta det som finns...
Tessa
Tror du att det blir fullt tom på Good Days i mars??
Jag vet inte hur vi ska göra. Boka hemma eller inte...
Fast enligt Jorden Resor får vi ta med en stroller till gaten om vi vill..
Vi åker med Thai och som jag förstår så åker vi från Arlanda
oj då det låter märkligt eftersom jag verkligen frågade extra efter det..
Någon som har erfarenhet??
Så här står det på Arlandas hemsida...
Måste jag försöka få reda på detta igen alltså
Barnvagnar Finns det lånebarnvagnar på Arlanda?
Swedavia har för närvarande inga barnvagnar för utlåning. Kontakta ditt flygbolag/researrangör eller hör efter vid incheckningsdisken vad som gäller för just din resa.
De flesta flygbolag på Arlanda vill att man checkar in vagnen redan i avgångshallen. Kontakta ditt flygbolag och hör vad som gäller för din resa.
Så här står det på Thai´s sida
Så jag hoppas verkligen på detta då vi planerat at ta lilla paraplyvagnen fram till gaten..
Asat, efter att man checkat in bagaget har man väl ingen chans att ha med bagagevagnen??
Får man jag ta med mig paraplyvagnen ombord?
Det går att ta med sig paraplyvagnen fram till planet och checka in den där. Vagnen hämtar man sedan upp direkt när man kliver av planet. Säg till när du checkar in dina väskor, så märker personalen upp din vagn.