Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Är det någon som är i Phuket (Kata) nu och kan lugna mina föräldrar som åker imorrn. Enligt någon väderrapport de läst så är det bara moln och regn...
Är det någon som är i Phuket (Kata) nu och kan lugna mina föräldrar som åker imorrn. Enligt någon väderrapport de läst så är det bara moln och regn...
Åh, är du gravid? GRATTIS!!!
Man kan väl tom boka infant med babycot och återkomma med namn om jag inte minns fel?
Såg häromdan att man kan flyga till Krabi 2 veckor för 3000:-. Är sjukt sugen men man måste väl jobba lite ibland också
Som tur är håller personalen på Noble House en undrättad på facebook om vad som händer...
Är det någon som vet vad det brukar kosta att flyga till Bangkok över jul och nyår?
Vi brukar änvända Jordenresor. De är kanonbra och man behöver inte betala biljetterna förrens en månad innan man åker. Bra om man inte är säker.
Så här skrev ägare Leck i mail för några veckor sen när jag fått höra att biljetterna över jul & nyår började bokas upp och var lite nervös
Du har ju JORDEN
Det ska kännas trygt.
Vi är nämligen alltid först, när det gäller Thai, SAS, Qatar, Turkish, och några till Så vi jobbar långt innan, något blir officiellt. Sen kan vi hålla platserna/betalning också