Thegran skrev 2010-11-28 01:22:23 följande:
har inte sett converse, men har inte utforskat stan så mycket än heller. Ska ut idag igen, så om jag ser några så rapporterar jag ikväll!
Har också tänkt köpa converse, men det får bli i BKK.
Tesco kan man handla en hel del på om man vill. Finns en del inne i Krabi också, beroende på vad man är ute efter. Jag vet inte om jag skulle åka hit bara för att shoppa, det är väl ingen toppenshopping på så sätt, men det finns en del.
Vi bor på Krabi cozy place. Rummet är rent och fräscht, personalen jättetrevlig och barnkär. Ligger inne i stan. MEN poolen är extremt skitig. Kan inte vara rengjord på bra länge. Det är grön beläggning på botten och på kanterna.
OCH, viktigt, om man inte bor på bottenplan så är balkongerna livsfarliga om man har småbarn med sig! De kan utan större problem ta sig mellan spjälorna.
Det är ett helt ok ställe om man bara ska övernatta och inte bryr sig om poolen, men vi är glada att vi bara bokat två nätter.
Jag har just kommit hem från Thailand och spenderade de två sista dagarna i Bangkok och försökte leta efter converse skor med fann dem inte någonstans. Det fanns till vuxna men ej till barn, TYVÄRR