Boomie skrev 2011-12-12 13:45:42 följande:
Kaoset - vi kommer hålla oss kring Phuket. Någon flygresa inrikes blir det inte tal om - vi håller oss inom bilfärds avstånd. Såååå jädra kul tror jag ju inte det är att flyga med två relativt små personer i sällskap
Vi var och vaccinerade oss i fredags. Första dosen Twinrix samt påfyllning av stelkramp och difteri (?) för sambon och mig. En nätt summa på 2200 pix, Och då är det bara 6 twinrix till som ska betalas + mpr för minstingen. Ja ja, tur de räcker länge...
Kaoset igen - yey för underbar present. Det var sannerligen inte dåligt! Jag vill också gå på kalas där besökarna får så fina presenter
BRa tips dessutom med ett ombyte i handbagaget!Får jag fråga vart ni bodde och om ni har något tips/varning på hotell? Vi åker till Kata i januari med en treåring och en niomånaders.
MINST ett ombyte! Min unge är bra på att slabba ner sig typ luftgropp+läsk kan bli kladdigt.. Sen vill han inte gå på toa i flygplan för det låter så otäckt där så då går det ju med åt fler blöjjor.
Glöm inte mutor heller. Jag hade lite godis till landningen, han satt då stilla och glömmde att det var otäckt att vara fastspännd och att det gjorde ont i öronen.
Vaccin är läskigt dyrt! Jag får twinrix på jobbet, men boostrix vart ju hutlöst dyrt + twinrix till u ngeherrn. Sen köpte maken hem koleravaccinet. JAg har dessutom gått loss på nya löpskor så nu är jag minst sagt pank!