• loppis7

Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)

Nicke Nyfiken: Det låter härligt , är det bra på Kamala ?

• loppis7

tina2011:ammar du så tror jag att det kommer att funka bra, lite svårare annars .Men ni kanske kan åka nån stans i Thailand där det inte är så varmt!

• loppis7

Vill tack alla er som är snälla o svarar på alla min jobbiga frågor !
    Kikade in på Turkish o det var bra pris där så vi får se , nån som har erfarenhet av dom ?

• loppis7

Jag har strl 40-42 o stora bröst men jag har köpt bikini i Thailand som har varit helt ok vanliga trosor och halterneck bh.Köpte av en på stranden,

• loppis7

Hur långt gången är du då Mrsmuffin o vart ska du åka ?

• loppis7

Nickenyfiken:Var är ni i Thailand ? Sitter o tittar på boenden i december men va dyrt det blir runt jul/nyår frågar igen nån som har tips på bra billigt boende i Kata/Karon som passar 3 o 5 åringar ?

• loppis7

Det beror ju på vart ni ska åka i Thailand ? Har hafr med badskor varje gång men aldrig använt dom.

• loppis7

Jag har hört att många har på vanliga halksockor på sina barn o att det funkar bra.

• loppis7

Ni som har bokat genom Jordenresor o inte betalat direkt utan gjort det en månad innan resan har era biljetter gått upp mycket o blivit dyrare o hur lång tid innan resa har ni bokat dom ? frågor frågor igen.....

• loppis7

Tack för bra info TessaG ! Jag är bara rädd att biljetterna ska gå upp jättemycket o står man där o måste betala.

Svar på tråden Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)