MissCh skrev 2012-10-23 21:10:33 följande:
Ja, det blir nog Sanuk som vi gick på förra gången, även om Lilla verkar ju jättebra också. Hade inte du varit och gjort praktik på någon av skolorna nån gång, eller blandar jag helt ihop det? Våra blir 10, 7 och 3 nästa år, och den lilla ska i förskolan. Det gjorde mellantjejen förra gången, och det var väldigt bra för att få aktiviteter och kompisar. Vi har kompisar som också åker, och de ska ha sin tjej bara på barnklubben, det är ju lite kortare och lite billigare. Men det är ju viktigast från förskoleklass och uppåt, det håller jag helt med om. Då håller vi tummarna för att ni kommer iväg nästa år! Jag längtar redan, särskilt nu, när det är säsong för att åka iväg och en del andra åker...
Jo, hade praktik på lilla svenska skolan vintern -10/11. Trivdes bra och fick bara positiva upplevelser med mig hem. däremot har jag bara positiv uppfattning om sanuk också. Så blir det aktuellt att ha dottern på någon så vet jag inte vilken vi väljer :) De känns bra på olika sätt tycker jag. Ja läste om barnklubben, är ju helt klart ett alternativ! 3 timmar per dag är ju rätt lagom också och de verkar ju ha en hel del pedagogiska aktiviteter och lekar där med! Läste om det senast i förrgår. tar ni fp även för 7 åringen? och har h*n i skolan samtidigt? förstår att du längtar, men tiden går fort så snart är det er tur igen! förresten, läste du om läraren från lilla som omkom i helgen? trafikolycka på lanta.