Thailandstråden - Förr oss som reser med barn (del 8)
Kom igen, hjälp mig att komma på vad mitt examensarbete ska handla om!
Kriterier: ska skrivas inom ämnet biologi, och kopplas till förskolan OCH svenska förskolor i thailand.
Kom igen, hjälp mig att komma på vad mitt examensarbete ska handla om!
Kriterier: ska skrivas inom ämnet biologi, och kopplas till förskolan OCH svenska förskolor i thailand.
Måste ju bara påpeka att jag fullkomligt älskar många av restaurannamnen i Thailand :)
Nästa resa blir det helt otippat en avstickare till....Phuket! Ni som hängt här ett tag vet ju vad jag tänker om just Phuket, men pga skolan blir det så.
Var ska man bo - gärna lugn strand utan massvis solstolar. Finns det?
Måste ha relativt nära till Kamala.
Blir antagligen bara någon eller några nätter, sen åker vi till vårt älskade Lanta.
Nu har ja iaf fått klartecken från både min skola i sverige och en skola i thailand om att göra mitt examensarbete där - så nu ska vi börja planera på riktigt!
Det är QSS som svarat att jag är välkommen dit. Har skickat förfrågan till winfy också, och även en ny skola på Koh samui.
ja, för enkelhetens skull bor vi kanske i Kamala :) Funderar på hur länge man ska stanna. Räknar med att bara behöva en eller ett par dagar för skolans skull, men frågan är om man ska passa på att se lite av phuket när man ändå är där innan man åker till Lanta...
1 vecka Phuket kanske? Tror ni jag fixar det fast jag dör lite av tanken på solstolsuthyrare och bananbåtar?