MissKaos:
Tack för ditt svar om finnair.
men varför i herrans namn bli så upprörd av att jag skrev att man kan ha lättare att bli gravid om man slappnar av och kommer bort och inte har 100% fokus på att bli gravida?
Jag har faktiskt ett par vänner där den ena skaffade hund, efter att försökt väldigt intensivt att bli gravid i ca 2 år och en annan testat allt inkl provrör och inte lyckats, utan de släppte tanken helt på egna barn och började planera för att adoptera och när de hade kommit väldigt långt i processen och blivit godkännda så lyckades de bli gravida och det är från deras läkare/ Bm som jag har hört ( självklart genom mina vänner som återberättat) att eftersom de hade haft full fokus på att bli med barn att kroppen "låst" sig och nu när de släppte det och "tänkte på annat" kunde kroppen slappna av och de blev gravida.
Men det är väl inget som är vetenskpligt bevisat kanske, men det är väl kanske inte allt annat här inne på FL heller?
Narturligtvis vet jag att det krävs sex, men det är väl ingen vuxen människa som har missat det så jag tyckte inte det känndes viktigt att skriva det och sex kan man väl ha på semestern eller?
så min fråga är varför plockades det inlägget bort?