Ni med deprimerade partners - prata av er?
mamman: är det bipolär din man har? min man har antagligen det och repid cycling. min man har ökat upp sina antidepp å nu är alt värre. det är 3 veckor kvar tills vi får komma till psyk. orka. orka.... blä
mamman: är det bipolär din man har? min man har antagligen det och repid cycling. min man har ökat upp sina antidepp å nu är alt värre. det är 3 veckor kvar tills vi får komma till psyk. orka. orka.... blä
Mamman: Tack för ditt svar! Ja jag känner också igen min man på beteendet att ha manier och det kommer alltid en depp period efter.
Jo det var en vanlig läkare på vårdcentralen som ökade dosen för några veckor sen men nu i veckan var han där igen och fick hälften så stora tabletter (de han hade innan)
nu har vi ju provat att öka dosen å har sett att det ointe funkar så nu är det väl litium han får prova efter mötet på psyk hoppas jag. ska bli spännade å se hur det kommer funka. om det nu är rapid cycling han har så har jag läst att den är svårbehandlad.
nej han behöver inte äggas in skulle nog varken jag eller han inse. tack för att du tog dej tid för mig