Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

hej, feia. skönt att höra att allt går bra.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Grattis, Odd.

Fru fräken: och jag som tycker att sticket gör skitont. Innohepsprutornas nål är verkligen skitkass.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Bling: Innohep kan också göra skitont att spruta in ibland; tror att det är när jag får dålig "träff". Vågar dock inte sticka om då, för jag hatar själva sticket också.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB
    Längtan efter liten skrev 2010-06-03 22:10:49 följande:
    har kikat lite på dom idag och jag fick nästan dödsångest :D nästan så man hoppas att man inte blir gravid (det där tar jag tillbaka)... så rädd är jag för dom. men vad gör mani nte för att få en bebis :)
    SÅ farliga är de inte; du kommer att vänja dig. Jag lovar. Jag var verkligen SJUKT stickrädd förut, men det är mycket bättre nu när jag sticker mig själv nästan dagligen.
    Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Franka: Men vad UNDERBART!!! Grattis grattis grattis!

Odd: jag vågar absolut inte ha sex när jag är gravid; skulle inte våga förrän efter v14 jag heller. Tror dock inte att blodet behöver betyda något farligt. Kan tillägga att det inte är penetrerande jag skulle vara mest orolig för, utan orgasmer (så jag vågar inte hitta på något egen hand heller då).

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Feia: tack för kommentar i min gb förresten. Försökte svara, men kom inte in hos dig så jag skriver här ist.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Odd: Vad scary. Men det måste då rakt inte handla om mf för att du blöder; det är många i tråden som haft blödningar, men ändå fått bebis i slutänden. Ville skriva en rad i din gb, men fick inte komma in till dig.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

grisolle: Härligt. Ja, det är nog spolningen hon tänker på; jag tyckte inte att det gjorde ont alls, men när jag kom hem sen kändes det som en mild mensvärk ungefär.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Funderar alltmer på pregnyl till nästa gång. Ni som har tagit; vad har ni haft för övrig medicinering? Har läkaren sagt något om vad man INTE kan ta ihop? Har alla tagit 10000/v? Hur många har tagit varje 3:e dag 5000?

Många frågor, men ni vet hur det är.

Sorg i BettanMansion.
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14