Inlägg från: mojutten |Visa alla inlägg
  • mojutten

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Åh GRATTIS, Fru Fräken, underbara nyheter!

• mojutten

Grrrrr, jag blir så less. Idag skulle min läkare ringa för en telefonkonsulation för att diskutera vad vi ska göra. Tror ni att hon har ringt, nix! Har jag något direkt nummer till henne, nope, har de telefontider så här sent, så klart inte.....

• mojutten

Grattis Odd, jag hoppas att det går vägen, som andra redan sagt så leder långtifrån alla blödningar till mf, men med vår bakgrund så förstår jag om det är omöjligt att inte tänka i de banorna.

Wow Franka, tvillingar. I smyg har jag alltid drömt om tvillingar. Hur känner du?

• mojutten

Lycka till Fialisa,

Ibland blir man överaskad, jag håller tummarna att detta ska vara en utav dessa gånger.

• mojutten

Se där Fialisa inte illa. Tur att du inte skällde ut honom det första du gjorde

• mojutten
    Irma skrev 2010-06-10 22:06:19 följande:
    Amatory: Grattis Skönt att kunna njuta av det!

Ego: Deppigt idag Har en tjej på jobbet som jag misstänkt att hon är gravid. Imorse fick jag det slutliga beviset när vi går av bussen tillsammans och hon kräks. Inte bara en gång utan två gånger innan vi är framme på jobbet. Jag säger bara "ojdå". Hon berättade inget och jag frågar inte heller. Tror hon fattar att jag fattar men jag orkar inte säga grattis.  Det kommer säkert gå skitbra och allt för dom och jag är bara så ledsen Ännu en mage jag måste följa ett halvår
    Åh jag känner igen mig. Tjejen jag delar kontor med är gravid, jag tror jag har nämnt det, och sitter och små äter och djupandas dagarna i ända. Det suger. Hon är trevlig men det är jobbigt
  • mojutten

Odd, jag tror inte heller att prostafen ska vara någon fara ihop med trombyl.

Fru Fräken, hoppas att du kan slappna av lite snart men det är lättare sagt än gjort och att inte titta efter blod vid varje toabesök tror jag att jag kommer ha svårt att göra någonsin om jag blir gravid igen.

Har just kommit hem från läkaren. Spolningen gick bra, inga konstigheter i livmodern och ett ägg som är på gång. Jippi, ägget hade inte lossnat innan spolningen som jag var rädd för. Sen så fick jag med mig recept på hög dos B12 och folsyra, trombyl, progesteron och vid pluss blir det fragmin. Känner mig rätt nöjd.

• mojutten
    Längtan efter liten skrev 2010-06-17 09:50:14 följande:
    ååh testade också idag, alldeles för tidigt... dumhuvud! MEN det är något där, super super super svagt!!! Spökstreck eller super svagt pluss? hur ska jag nu klara av att vänta till bim...
    Så dum jag är...
    Åhhhh, hoppas hoppas hoppas!
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14