Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Åh GRATTIS, Fru Fräken, underbara nyheter!
Åh GRATTIS, Fru Fräken, underbara nyheter!
Grrrrr, jag blir så less. Idag skulle min läkare ringa för en telefonkonsulation för att diskutera vad vi ska göra. Tror ni att hon har ringt, nix! Har jag något direkt nummer till henne, nope, har de telefontider så här sent, så klart inte.....
Grattis Odd, jag hoppas att det går vägen, som andra redan sagt så leder långtifrån alla blödningar till mf, men med vår bakgrund så förstår jag om det är omöjligt att inte tänka i de banorna.
Wow Franka, tvillingar. I smyg har jag alltid drömt om tvillingar. Hur känner du?
Lycka till Fialisa,
Ibland blir man överaskad, jag håller tummarna att detta ska vara en utav dessa gånger.
Se där Fialisa inte illa. Tur att du inte skällde ut honom det första du gjorde
Håller tummarna att det är halsbrännor av det bra slaget.
Odd, jag tror inte heller att prostafen ska vara någon fara ihop med trombyl.
Fru Fräken, hoppas att du kan slappna av lite snart men det är lättare sagt än gjort och att inte titta efter blod vid varje toabesök tror jag att jag kommer ha svårt att göra någonsin om jag blir gravid igen.
Har just kommit hem från läkaren. Spolningen gick bra, inga konstigheter i livmodern och ett ägg som är på gång. Jippi, ägget hade inte lossnat innan spolningen som jag var rädd för. Sen så fick jag med mig recept på hög dos B12 och folsyra, trombyl, progesteron och vid pluss blir det fragmin. Känner mig rätt nöjd.
Bettan ,tro mig du är inte ensam om att vara galen