• Odetta

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Tänker på dig idag Bettan! Alla tummar och tår hålls och fan, det måste bara gå bra denna gången! *superkram*

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta
    BettanB skrev 2010-06-24 19:36:54 följande:
    Det gick bra idag! GUD vad rädd jag var.
    Tur att min sambo inte är svartsjuk av sig för jag måste säga att jag är vääääldigt förtjust i dr LM. Och hans underbara BM. Man blir mottagen med sån omtanke och värme; känns verkligen att de vill sina patienter väl.

Hoppas alla får en fantastisk midsommar!
    ÅH vad LÄTTAD OCH GLAD jag blev nu! Ha en underbar midsommar nu! *KRAAAAAAM*
  • Odetta
    BettanB skrev 2010-07-09 18:52:23 följande:
    Hej, alla.

Tackar för alla tummar och tår; det gick bra ut och liten var i rätt size och allt. Underbart skönt. Skall tbax igen om två veckor. Skönt att vara så noggrant kollad.
    Så här långt har jag aldrig kommit. Weheee.
    Åh så underbart! Jag instämmer i ditt Weheeeee!
  • Odetta
    Längtan efter liten skrev 2010-07-24 10:01:54 följande:
    ser att ni pratar om fragmin sprutor...
    gör det något om man råkar spruta ut lite från sprutan utanför?
    och det gjorde ingen skillnad om man tog de på kvällen eller rmorgonen?
    skulle det göra något om man tar ena kvällen och sen morgonen efter eller ska man försöka hålla sig till 24 timmar mellan?

ja som ni kanske fattar så plussade jag igår :) är vettskrämd just nu... hoppas hoppas hoppas
    Jag vet inte hur det är med fragminet, men Trombylen sa läkaren att det är bäst att ta det samma tid varje dag....kan tänka mig att det är likadant med fragminet (brukar ju vara så med dem flesta medicinerna som man ska ta varje dag, att dem gärna ska tas samma tid på dygnet)

en annan aspekt är också att om man tar sin medicin samma tid varje dag och gör det till en rutin, så är risken mindre att glömma bort om man tagit den eller inte. Jag har ett larm på mobilen som låter varje dag klockan 13 till exempel 

*kram och grattis igen*
  • Odetta
    Längtan efter liten skrev 2010-07-24 10:11:32 följande:
    ja det har du ju rätt i. ska ocks sätta ett larm, det får bli varje kväll när dottern lagt sig.
    Igår fick vi låsa in oss för att hon inte skulle upptäcka det... Det är svårt det där... helst skulle jag vilja göra det lite tidigare...
    Men varför gömmer ni det för dottern? Är hon liten så kan ni ju bara säga att det är speciella mamma-vitaminer som mamma måste få i spruta för att må bra Barn är så lätta på det viset och oftast nöjer dem sig med den förklaring vi ger dem. Ni behöver ju inte säga att det är pga en inflyttad bebis i mammas mage, utan säg bara att det är en speciell mamma-spruta....då kan ni välja tiden för sprutan helt
  • Odetta

JAZZY: GRATTIS till er bebis!!!! *bamsekramisar*

BettanB skrev 2010-09-05 10:52:08 följande:
    Hej, alla. Har varit ute och snurrat i några dagar och inte kunnat skriva.
    Allt är väl med mig och jag ser fram emot rul på torsdag ( !!).

Bling: SÅ ledsen att det inte blev något plus den här gången. Jag har tittat in som hastigast med mobilen (och kasst nät) medan jag var borta för att kolla hur det gick för dig. Nu skall jag mobilisera all kraft i tummarna till ert nästa försök.

Hur är det med er andra? Hänt något speciellt här?
    Vad spännande att du också har ditt RUL snart, vi ligger så lika

EGO:
    Jag hade mitt RUL idag och allt såg så bra ut! Jag var sååå rädd att den skulle ha varit död och borta, men den finns kvar, lever OCH såg ut att må bra. Dessutom såg det ut som om vi får en lillebror, men det kommer vi kolla efter en gång till när vi ska dit på flödeskontroll om 5 veckor

***kram från en glad odd***

PS: Jag ska uppdatera i behandlingslistan också....har inte gjort det på år och dag *tack för påminnelsen*
  • Odetta
    BettanB skrev 2010-09-09 18:26:05 följande:
    Tittar bara in och berättar att allt gick bra idag. Allt såg normalt ur. *pustar-ut*
    UNDERBART!!!! *stora kramar*
  • Odetta

GRATTIS IRMA!

LYCKA TILL sushikatten!

*och kramar till er alla*

• Odetta
    Mula69 skrev 2010-10-30 16:16:46 följande:
    Jag säger hej då nu! Tack alla gulliga för att ni trodde på mig. Känner att jag inte riktigt orkar hänga kvar som det är nu. Kanske att jag tittar in någon gång och kollar hur ni har det. Hoppas det är ok. Stor kram till er alla.
    Stora stora stora kramar till dig Mulan....vet inte vad jag ska säga mer än fan också

Ta hand om dig, rå om dig och skämm bort dig...allt för att må så bra du bara kan!
    ***bamsemegakramar***
  • Odetta
    Bling1975 skrev 2010-10-29 11:27:40 följande:
    Hej tjejer, ville bara viska till er som jag har hängt med under så många år att vi har plussat igen. Nu hoppas vi att liten vill stanna kvar
    Wooohooo Bling!!! Åh, jag håller mina tummar och tår för er lilla räka! GRATTIS!!!

*kramisar*
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14