• icka76

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Irma: Jag önskar av hela mitt hjärta att ni ska få all den hjälp och behandling ni har rätt till. Gjorde de inte IVIg och LIT på Lucindakliniken innan han gick i pension där? Fasen att det ska vara så svårt att hitta någon som vågar, tror och kan hjälpa.

• icka76

Härligt att höra att alla graviditeter flyter på som de ska

Irma: Grattis vännen! Ni gör som vi tänkt göra. I november nästa år gifter vi oss på Landvetter och beger oss 4 veckor till svärisarnas hus i Tailand. Kram

EGO: Här är allt bara bra, tapp-kontroll idag och allt så fint ut. Den var lång och stängd så nu vågar jag andas ut för det känns inte som att hon planerar komma ut under närmsta tiden och i denna vecka 28+ så överlever 98% av alla som föds.

Ha en fortsatt bra kväll 

• icka76

Irma och Bettan: Ja visst känns det som att man visat upp smulan för allt och alla. Sambon brukar skämta om att jag ska börja ta betalt Innan bebiscirkusen så var jag lite pryd och rädd för gyn men nu är det vardagsmat. Jag går ju på regelbundna VUL varannan vecka nu oxå och innan var det ju varje månad med pergon + ma:na och skrapningarna. Har nog ingen annan kroppsdel som varit så exponerad för läkarkåren.

Irma: Mysigt med spontant bröllop

Bettan: Förstår oxå om du inte tar ut något i förskott. Jag såg RUL som mitt plus denna graviditeten. Var länge orolig att nått skulle hända och att hon skulle komma allt för tidigt. det är nog först nu som jag faktiskt vågar tro på att det ska bli en bebis i slutändan. Men nu har de väl förhoppningsvis mer koll på dig och dina värden, om inte så kommer de ha det på MVC. Får du gå på spec.mvc eller vanliga när du går på levaxin?

• icka76

Irma: Sista kvällen som ogift nu då Hoppas ni får en underbar resa och en underbar dag i morgon. Kram

Bettan: Håller tummarna för dig i morgon. Kram till dig oxå.

Fru Fräken: Grattis till lyckat VUL

Pinglan: Fy 17, vad trist med molan. har de sagt hur länge ni ska göra uppehåll? Tror oxå att just det är otur men det känns ju inte mindre jäkligt för det. Stor kram

• icka76

Bettan: Det värsta man kan göra är att leta info. Jag gjorde oxå den tabben efter vårt första VUL då jag tyckte bebisen var för liten för den vecka jag var i då. Ett par veckor senare hade hon växt ikapp sig och jag flyttades fram en vecka istället. de växer så jäkla ojämnt så tidigt. O du har rätt i att oron aldrig försvinner, det räcker att hon inte rör sig på ett par timmar så tror jag hon har dött där inne   Antar att det är modersinstinkten så sätter in.

• icka76

Amatory: Om du vill är du välkommen till en tråd för oss med upprepade mf som väntar första barnet. Vi finns på www.familjeliv.se/Forum-11-237/m52477196.html  Här kan du noja dig hur mycket du vill

Längtan: Grattis till lyckat VUL och jag tror oxå du kan åka till Grekland utan att oroa dig för att det ska orsaka mf.

Under denna graviditeten har jag tagit det väldigt lugnt och har inte varit så aktiv överhuvudtaget. Dels för att jag inte vågat och sen har jag mått ganska illa i början och sen kom foglossningen. Vi har heller inte haft sex under hela tiden, behöver jag säga att sambon klättrar på väggarna

• icka76

Bettan: Nä, faktiskt inte. Ibörjan mådde jag så galet illa så bara tanken på det fick mig att vilja kräkas, nu senare har kroppens begränsningar och den stora magen tagit bort lusten. Men vi tar igen det när lillan är ute, om hon tillåter det och sover när mamma och pappa vill.

• icka76

Viljavåga: Jag åt trombyl 75 mg fram tom v.36 och vår lilla tjej har inte tagit någon skada. Tror att det är tack vare trombylen som hon finns.

A var oxå väldigt liten på första VUL men jag flyttads oxå bara en dag på RUL. De växer så ojämnt i början.

• icka76

Mula: Jag började med det efter mitt senaste ma i september förra året. Åt hela cykeln utom vid mens.

Irma: Tack!  Hon blev 4 veckor idag så hon kom den 8/9.  Hur går det för dig, har tyvärr inte varit så aktiv och läst tråden på ett tag så jag vet inte hur det går för er här inne.

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14