Irma: ja, tänkte att en 4klöver kunde bringa lite tur. Bådar verkligen gott att eksemen håller sig borta; precis som du säger så funkar pred uppenbarligen då.
grisolle: Vid en snabb titt ser jag inget avvikande, men det betyder ju inte ett skvatt eftersom de tar så få prover på SU. Vilken läkare hade du? Inte en utländsk kille med initialerna MM hoppas jag *hata*.
Vet inte hur du kan komma vidare tyvärr. Bråka, bråka, bråka på SU. KRÄV innohep/fragmin och hänvisa till att dr Matthiesen och dr Hellgren (heter hon väl? Har gröt i hjärnan) använder det vid habituell abort.
Gå privat, testa Carlanderska; icka tyckte det var kasst, men har hört väldigt många som är nöjda. Beror kanske lite på hur behovet ser ut också och vem man får träffa. Annars KAN man ju försöka rota fram läkaren Irma skrev om; vet inte om hon är aktiv med immunologin längre och exakt var hon är verksam, så det blir lite detektivarbete där isf.
MtA: håller med om att det låter oroande att de kommer tidigare och tidigare. Du skulle kanske få bäst resultat av att åka över till England som Bling mfl gör. Åtminstone tycker jag att det vore hemskt bra om du fick testa pred nästa gång. Jag har kört med 5 mg till plus och sen 10 mg till v.13 typ. Du kanske behöver mer dock. Tycker definitivt att det är en bra idé med extra kalcium om man tar pred under en lite längre period