Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Lycka till Maria, jag hoppas verkligen att det går bra.
Mn86, det låter ju som om det skulle vara slemhinnan som blöder lite av ansträngningen. Speciellt om du endast "blöder" då. Jag hoppas det.
Lycka till Maria, jag hoppas verkligen att det går bra.
Mn86, det låter ju som om det skulle vara slemhinnan som blöder lite av ansträngningen. Speciellt om du endast "blöder" då. Jag hoppas det.
MariaL, jag förstår att det känns hopplöst. Ni kan inte få en telefontid med honom innan och förklara situationen? Annars kanske Han kan rekommendera en annan läkare som tror på samma behandling.
Och kanske är det som MCT79 säger att detta är gången då allt går vägen. Låt oss hoppas det.
MariaL, ok. Det saknas helt klart forskning på området och jag hoppas verkligen att det konmer fler bra studier som kan hjälpa andra i framtiden.
Tills dess är det att testa sig fram och försöka hitta någon läkare som är villig att prova medicinera i blindo, tyvärr.
Hade ni inte någon läkare på RMC med?
Kram
MariaL, håller tummarna och hoppas att det löser sig med läkaren på RMC.
mn86, håller tummarna för dig med.
Hur går det?
Mimmi?
MariaL?
Härligt att det känns annorlunda. Jag ser det som ett gott tecken.
Jag ska hålla tummarna för er den 16:e. Det vore så härligt om ni fick bra besked.
Det känns annorlunda här med. Så jag hoppas att det här ska gå vägen, men tiden går olidligt sakta och det är så långt kvar.
Jag försöker att tänka positivt och ta en dag i taget. Hatar dock att jag alltid är sjukt nervös för toabesök och att upptäcka blod.
Varje dag är en seger!
Skönt att höra att ni passerar milstolpar, jag hoppas det fortsätter så.
Jag är i v 5+5. Jag har slutat testa, jag tog mitt sista test för över en vecka sen. Det gör mig bara nervös och jag vill inte utsätta mig för det. Jag vill känna mig så lugn jag bara kan, och försöker att tänka positivt hur svårt det än är.
Jag har vul den 24:e, så det är en bra bit dit ännu.
En vecka och sen kan du förhoppningsvis andas ut lite.
Mina mf har varit mellan v5
Ååh Mimmi, vad ledsen jag blir för er skull.
Jag hoppas att ni får ett glädjande besked innan oktober.
Tack TT! Jag försöker att ta en dag i taget. Tack för tummarna, jag är sjukt nervös inför vul.
Japp, v7+6 när vi gör vul. Så ser vi inget då är det över. Tycker att jag hanterar oron rätt ok, men visst bryter jag i hop då och då. Just nu känner jag mest rädsla över hur jag skulle orka med ett till mf. Det känns inte som om jag tänker lika mycket på det faktum att det då inte skulle bli något barn denna gång heller. Jag blir iallafall glad att höra att det går bra för er än så länge. Som du säger MariaL, så får vi ta en dag i taget.