Inlägg från: mojutten |Visa alla inlägg
  • mojutten

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Tack.

Jobbigt att de inte hittat något som kan hjälpa er, Hjärtefröjd. Jag vet inte om du redan sagt det och jag i mitt självupptagna tillstånd glömt bort den men hur ser det ut med behandling för er iaf. Har ni en läkare som är villig att testa saker trots att inga fel hittats?

• mojutten

Tack för alla tummar! Jag hoppas att det hjälper. En aningens starkare test idag, men jag funderar på att sluta testa. Jag känner att jag blir orolig av att jämföra.

Hjärtansfröjd: lycka till idag!

Mimmi: jag tyckte att äggplocket var en skrattmatch, jag hade inte ont alls. Var väldigt svullen efteråt och öm men behövde inte ta några mer värktabletter. Du ska se att det går fint och om det gör ont be om mer morfin :)

• mojutten

Men Mimmi, vad ledsen jag blir! Så skulle det ju inte bli, verkligen inte. Jag känner med dig. Många kramar
    Jag håller så klart tummarna för ert hemma försök.

Tack för tummarna TT och SoB!

Kaariis,, hoppas läkaren har rätt!

• mojutten

Mimmi: mycket starkare test och inget blod...
    Jag försöker att slappna av och tänka lugna, fina tankar och inte låta oron sätta klorna i mig men det är inte lätt.

Hur går det för er? Fick ni ta ägglossningsspruta iallafall så ni vet när de lossar mer precist?
    Jag har tänkt på er och berättade även för min man, som också tyckte att det måste vara hemskt med tanke på all förväntan och anspänning som man bygger upp. Det är ju dessutom inte helt lätt att ta alla hormoner. Så vi håller båda tummarna att det går även om de inte tillverkas i en petriskål.

Kram

• mojutten

Jag håller tummarna Mimmi! Jag skulle gärna följas åt med dig hela vägen.
    Det är otroligt hur mycket medkänsla jag både känner med och får av er. Av en massa tjejer jag egentligen inte känner men jag är väldigt tacksam för allt stöd under alla dessa år.

• mojutten

Ninnin, jobbigt om du har en läkare som inte har tid eller intresse av att hjälpa er. Är det den enda som har varit villig att skriva ut ngt överhuvudtaget åt er? Annars kanske det är läge att byta?

• mojutten

Ringde och fick mitt test veriferat av RMC i morse och fick en tid för vul.
    Jag var tvungen att gråta en skvätt och genast blev jag nervös med. Må alla världens gudar vara med oss, jag trot i tr jag orkar ett misslyckande till.

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14