Utredning efter upprepade missfall osv... Del14
Fialisa: Grattis!
qatteriin: Vad bra att du fick levaxin till slut!
VvK: Lider med dig! Inget kul att behöva vänta på något sånt
Fialisa: Grattis!
qatteriin: Vad bra att du fick levaxin till slut!
VvK: Lider med dig! Inget kul att behöva vänta på något sånt
Hej alla!
För mig känns det inte så roligt idag. Morgonen började med bruna flytningar som övergått i rosa. Jag VET att det inte behöver betyda att det är kört. Men hjärnan fungerar ju inte riktigt så
Vvk: Hoppas spacklingen sätter fart på det!
*vinkar till alla*
det händer inget mer eller värre just nu. mår ok.
Men jag behöver ett råd från er smarta tjejer!
Min ena brorson fyller år imorgon och har vattkoppor. Det är kalas och jag fuunderar på om det är riskabelt för mig? Jag har haft vattkoppor, även bältros en gång för 3 år sen. Hur hade ni tänkt med en graviditet? Gör prednisolonet mig mer sårbar? Läser man på sjukrådsrådgivningen står det ju inget vettigt.... Hur hade ni gjort?
har bestämt mig. blir inget kalas idag. Det kan ju faktiskt gå bra det här. Dumt att dra äventyra. kan vara bra för mig att bara vara hemma och ta det lugnt. Inga mer färgade flytningar idag. har tid för VUL på måndag.
Vvk: Skönt att det startat. Hoppas det går så bra det går.
Hej tjejer!
Gick inte så bra idag. Eller jag vet inte rättare sagt. Vaknade tidigt imorse med massa brun-röda flytningar Blev helt knäckt och tänkte att nu är det kört....
På VULet syntes inget hjärta slå, kanske inte så konstigt när det är så tidigt. Knappt någonting syntes. Blev ännu mer knäckt. Läkaren tyckte att det är för tidigt för att säga att det är kört. Är 5+6 idag. Fick ta HCG idag och på fredag. Nytt VUL om en vecka. Vet inte vad jag ska tro
Hur är det med alla? Bara jag som har behova av att hänga här?
Tack tjejer! ska försöka att inte tänka så mkt på vad som händer nästa måndag. men det kommer bli svårt.
Annica: Tungt med ingemansland. När tror man att du återhämtat dig efter sista ingreppet?
mojutten: Oki. Hoppas det tar sig.
sushikatten: Jag hade inte en tanke på att ta HCG varannan dag. Fast jag är tacksam. Har det lite knöligt med att hinna med allt på jobbet samtidigt som jag är borta på alla sjukhusbesök. Beklagar att IVF misslyckades Ser att du frågar om medicinering. Min läkare tycker man ska ta Heparin redan från ÄL. Har man den typen av problematik kan det vara försent. En promenad i solen låter fint
mojutten: Låter som jag ska ta och dö Men ja, hoppas vi alla härinne får behålla en graviditet!
Mulan: Å vad jobbigt Jag hoppas så *kram*