Inlägg från: mojutten |Visa alla inlägg
  • mojutten

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Jag håller med föregående talare. Det känns trösterikt att se att det går att lyckas. Kanske en dag är det vår tur.

• mojutten

Vi står också i kö, efter vårt senaste mf förra sommaren tyckte vi att det var en bra ide. Så om ivf och behandlingen för mf inte funkar så kommer vi att gå vidare med det.
    Tycker man att adoption är en möjlighet så tycker jag verkligen att det är en bra ide att ställa sig i kö, precis som sirivonessen säger.

• mojutten

Jag håller tummarna med P. Jag hoppas verkligen att flytet på tråden håller i sig

• mojutten

Ninni82, har du "provat" en graviditet med nuvarande behandling?

Jag vet att det är frustrerande att vänta. Efter min utredning och att jag fått trombyl och fragmin så har jag inte blivit gravid. Det har nu gått 1.5 år och vi har äntligen fått remiss till ivf. Väntan är inte lätt att leva med.

• mojutten

Ninnin, menar du att du är gravid nu och äter medicin men att du är rädd att det blir ett mf iaf?

Annars så kanske behandlingen kommer att göra skillnad och du faktiskt får behålla nästa graviditet.

• mojutten

Jag hoppas att det går bra Ninnin och att dina känningar bådar gott Saft och Bulle!

• mojutten

Grattis Javisst! Håller tummarna att glödjen blir riktigt lång.
    Ninnin, hoppas att det går vägen trots den osäkra starten.

Jag är ledsen om jag missat en del i tråden men hoppas att det går bra frammåt flr alla gravida och att resten inte har det alltför jobbigt.

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14