Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Poppy: Vad otroligt roligt att höra. STORT grattis!! Vad glad jag blir.

Pinglan: Otroligt klantig kurator. Du har all rätt att vara upprörd. Hoppas att du kan låta bli att oroa dig FÖR mycket över nackspalten, det behöver ju inte vara någon fara alls för liten.

Grattis, icka!!

*vinkar till alla*

Tar en paus från tråden ett tag, orkar inte riktigt med när det blir för mycket graviditetsprat känner jag. Det gör för ont helt enkelt. Bättre med en paus; precis som läkare och psykolog föreslagit. Kommer nog åter när det känns bättre och kollar förbi dessemellan. Men om det är något speciellt får ni gärna höra av er via gb/inbox ist, för jag tar bort tråden från mina länkar under tiden.

Ha det bra allihop!

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Hej, allihop.

Tråden hoppar fram och tillbaks mellan olika forumsdelar, men förhoppningsvis låter de oss flytta tillbaks till urpsungsplatsen igen. Igår flyttades den tre gånger innan den hittade hem igen och sen flyttades den igen idag. Är så himla synd för jag tror att många går miste om tråden (och därigenom chansen till fint stöd och bra råd).

Btw; är det någon av er som behandlats med pregnylsprutor vid graviditet? Hur ofta/mycket då?

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Tråden flyttas inte tillbaks. å håll gärna span i andra mftrådar om det verkar finnas någon som kan ha behov av vår tråd.

icka: tack, skall fråga henne.
    Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Liss: tack så mycket. Då skall man kanske fundera på att testa pregnyl nästa gång då. *funderar*

Ang trådens placering så kan jag ju förstå att medlemstrådar tar mycket plats, men samtidigt är det ju oerhört synd att inte nya hittar hit lika lätt. När man genomlever/genomlevt upprepade missfall känner man sig väldigt ensam; vet inte hur jag hade mått idag om det inte varit för den här tråden.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Liss: En, eller två, sak(-er) till. Tar du dem själv och är det i endossprutor?

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Hjördan: Förstår att du har det tufft. Jag är fortfarande under isen efter mitt femte missfall i somras.
    Ja, nu kanske du förstår varför vi kallar Beers bok för vår bibel?

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Laban: Jo, jag vet. Jag har ju valt att inte räkna mina kemiska graviditeter ens. Annars vet jag nästan inte hur många jag skulle vara uppe i. *suckar-tungt* Det senaste var ju förra månaden efter att vi slarvat med skydd under semestern; helt sjukt egentligen.
    Men nu skall vi snart börja försöka igen på allvar.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Laban: Orkar inte ens tänka på att räkna alla dem, men en av dem finns med i min beräkning ändå.. *pustar*

Jaaaa du, vet faktiskt inte. Jag är rätt privat av i mig och hade nog inte skrivit om mina mf i en blogg om inte bloggen var väldigt "anonym" (dvs så gott det går på nätet).

Liss: På så vis. Är det väldigt omständligt att blanda och dra upp och så?

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Vad bra. Nu har forumvärden hittat en alternativ lösning som gör att alla som behöver oss kan hitta hit. Det kommer att finnas en fäst tråd i allmänna delen "Svårt att få barn" och i den kommer det finnas länkar till viktiga trådar. Vår tråd kommer dock att ligga kvar som medlemstråd.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Längtan: Rejäla pass i helgen, men antar att det blir finfin ob?
    Vi skall nog till Liseberg idag (om det går att komma in ) och imorgon blir det bara mys.

irma: *kram*

Sorg i BettanMansion.
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14