Inlägg från: Bling1975 |Visa alla inlägg
  • Bling1975

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

Ninninn - min mens blev konstigare och konstigare efter missfallen och IVF:erna. Spottings mellan och sedan väldigt kort när den väl kom. Den var också ibland mer klumpig så man kunde se själva slemhinnan. Det var då jag bokade in hyston hos Penny och efter det blev den mer vanlig (men jag hann ju bara ha den 2 gånger).

Stitch längtar efter Lilo
  • Bling1975

Saftmedbulle - massor med grattis! Hoppas du och lilla tjejen mår bra. {#emotions_dlg.flower}

Den lilla M - vilken dag som helst!

Jag förstår verkligen att det är tråkigt för er som fortfarande kämpar men jag blir så glad när det är lugnt här i tråden eftersom det betyder att de allra flesta här äntligen är föräldrar eller på god väg att bli det. jag hoppas att ni andra ser det som ett gott tecken på att ni också kommer dit. Kram på er!

• Bling1975

Jag hade helt klart vågat ta prednisolon i en mindre dos (typ 10 mg) fram till v12.

Jag kanske också ska kika i skåpet om jag har något som kan vara till användning för någon annan nu när vi har vår fina Vera.

• Bling1975

Jag har letat och hittat väldigt mycket trombyl och baby asprin (från england i rätt dos, behöver ej delas) 3 burkar med sammanlagt ca 400 tabletter.

Jag hade också:
    Prednisolon 4 st 10mg och ca 40 st 5mg.
    Progynon 3 x 28 tabletter
    Klexane 0,4 ml x 10 (som fragmin)
    Crinone ca 45 st

Jag är inte jättesugen på att posta dem (framförallt crinonen och klexanen) för de är ganska otympliga, men om någon bor i Stockholmsområdet kan jag lämna in påsen på mitt kontor på Östermalm.

• Bling1975

MIMMI - jag beklagar verkligen. Det blir så extra tungt så här innan jul tycker jag. Jag har ju åkt till London mestadels istället för Aten men det finns ett helt gäng tjejer som har kört på Aten istället då det är billigare. Du hittar flera här:

www.familjeliv.se/Forum-7-148/m58169429.html

Hoppa med där så kan du säkert få lite mer svar på hur det fungerar. Massor med lycka till!

• Bling1975

Bettan - beklagar verkligen. Hade du samma medicinering som sist eller fick du inte tag i det du behövde? Kram

• Bling1975

God jul alla mina fina kämparvänner. Jag fick tyvärr reda på i dag att min bror med sambo har sällat sig till vår sorgsna skara med 7 missfall. Jag blir så ledsen att det här även ska drabba min närmaste familj. De har tack och lov ett barn men önskar och längtar så mycket efter ett syskon. Hjärtat brister för dem.

Jag hoppas alla som önskar ska få fira nästa jul med en varm och gosig liten bebis. Kramar i massor!

• Bling1975

Grattis Mojutten - underbar julklapp!

MIMMI - adoption verkar toppen. Hoppas det går fort för er i kön om det inte sker ett litet mirakel om några veckor.

Håller tummarna för alla gravida.

Är det någon som kommer ihåg vem eller vilka det var i tråden som drabbades av upprepade missfall efter att ha fått ett (eller flera) barn utan några problem?

• Bling1975

arasall - lycka till!

Syrling - gick det vägen första gången med medicinering eller fick du försöka ett par gånger? Hoppfullt att det fungerade med innohep endast. Grattis!

Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14