Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

Utredning efter upprepade missfall osv... Del14

längtan: Jo, ignorera mig. Jag lyckades få ihop två skilda sidor till någon konstig helhet. Vette katten hur jag lyckades, men jag snurrade till det rejält. FYI så ÄR Barth toppen, så jag lyckades dessutom skriva fel namn här. Måste vara tröttare än jag tidigare trott.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Längtan: Jupp. Och ja, jag vet att jag är galen. *suckar*

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Tack. Vad gulligt av dig.
    Jo, jag är trött. Helt sjukt trött. Skall faktiskt ramla i säng så snart jag får slitit sambon från telefonen. *gäääsp*

Och 1,5 mån till semestern.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Fellan: Välkommen hit.

Längtan: Var det med cbdigital? Jag använder alltid billiga tester ibörjan för de är faktiskt känsligare än cb. Vill inte arbeta upp falskt hopp för mycket, men jag tycker inte att det behöver betyda något så här tidigt.

irma: Visst är det fint på Heaven23? Har aldrig testat deras räckmacka, men måste göra det. Den är omtalad.

*vinkar*

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Hmm... Känner att det börjar bli dags att berätta en sak. Jag är gravid och var idag på första vul:et på SU. Fick en underbar läkare (irma du känner henne; dr BE). Tyvärr har jag blött en del sen ultraljudet och måste erkänna att det skrämmer mig rejält.
    Ultraljudet gick bra i övrigt. Och dr BE var väldigt tydlig med att jag skulle höja mitt levaxin för 3,3 (som jag mätte för 2v sen) är på tok för högt. Jag gillar dr BE. Önskar att jag alltid hade träffat henne istf den andra tomten.
    Så nu återgår jag till soffan där jag legat hela eftermiddagen.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Tack. Fast än så länge är vi ju hemskt långt ifrån att känna oss det minsta säkra; det är ju under den kommande perioden de brukar dö och tyna bort. *skraj*

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB
    Tack igen, allihop. Det värmer verkligen.

Mula: Välkommen hit och beklagar din långa, vindalnde väg med tjälskott. Tycker att det låter smart att ta pred. prog och ASA vid nästa försök. Bra att börja med pred och ASA i tid (innan ÄL/återföring); pred skall som sagt trappas upp. Pred lakar ur skelettet därav kalket; D-vitamin krävs för att kalket skall tas upp av kroppen. Ta inte för mycket omega3 om du tar ASA (trombyl). Att ta ASA (trombyl) tidigare hjälper till att bygga en fin slemhinna.
    En annan bra sak är Evitamin; hjälper vid celldelning.

*vinkar-frenetiskt-till-alla-fina*
    Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Odd: Tror förresten att vi är på samma dag? Sista mens 3/5? Jag hade iofs rätt sen äl, så enligt äl är jag 6+4 idag.

Sorg i BettanMansion.
Svar på tråden Utredning efter upprepade missfall osv... Del14