hej tjejer! jag känner att det är en tråd med mycket hopp och framåtanda :) Passar mig perfekt :)
Vi gjorde en utredning som visade att allt var bra, det som hände nu, var ngt som sker av slumpen o kunde hända vem som hellst, fast det inträffar ytterst sällan. Men det känns väldigt jobbigt, men man får se positivt och tänka att det går bättre nästa gång.
Ni har säker koll på det mesta. Men min vän hon har nu progesteron (vaginala) som hon ska ta fram till v.12 (även hon har haft upprepade missfall, men utredningstesterna visar på att allt är ok). Men nu går hon till en jättebra gyn.läkare som berättade att ibland så kan man få upprepade missfall för att kroppen inte tillverkar rätt mängd hormoner i början och det är där man tar progresteronet, fram tills när moderkakan tar över ung vid v.12.
Sedan så var det ngn hostmedicin som man skulle ta (både mannen och kvinnan) och man skulle ta den fram till ägglossningen för då fäste ägget bättre i livmodern. Det kommer jag nog testa nästa gång, för jag har läst här på fl att det är många som har testat det och att det funkar bra :)