30+ som väntar/har fått syskon, del 8
cilla: Snacka om bad tajmning! Något datum bestämt?Usch, låter inte som någon höjdarnatt! Det är vädligt sällan vi sover ensamma i vår dubbelsäng. Barnen somnar fint i sina sängar, men vaknar i princip varje natt. Ibland (läs väldigt sällan) kommer Ida upp och lägger sig - men oftast skriker hon efter oss. Ville sover ju fortfarande i spjälsäng och kan vakna och skrika så då är det bara att hämta honom.
Hoppas ni får en bättre natt i natt!
Ellan: Välkommen hit! Jag bor som Cilla i Östergötland, men inte i samma stad Har en Ida som blir 4 i oktober och en Ville som blir 2 i oktober (tajmat bra där ))
Jag jobbar inom flygbranschen och far och flänger en del till landets största flygplats.Jag hänger här lite då och då. Var mer när jag var gravid, nu är det ont om tid med jobb, resor, barn och annat som ska hinnas med
Och apropå spjälsäng....Minns inte när Ida började sova i sin "stora" säng. När övergav era barn spjälsängen? Ville börjar bli lite för stor och fastnar i mellan spjälorna med händer och fötter och jag tycker det börjar se trångt ut.
Ha en trevlig helg allihopa!