30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Han ska inte vara med alls, har bestämt mig nu.
Åkte in förut idag å kom nyss hem, jag har börjar öppna mig men det går sakta. Dom gjorde en rejäl hinnsvepning å jag e helt öm i muttan, den känns misshandlad. blöder efter det med, å ska ringa imon för en tid för ställningstagande å sättas igång, så förhoppningsvis senast fre så e prinsen här :)
Hoppas också att hinnsvepningen gjorde susen, Pregga!
Vad gäller pappan till din väntade (födda?) son, så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Mer än att jag lider med dig - och sonen så klart.
Lena: Hoppas ni har det härligt på den barnfria spa-vistelsen! Och att åderbråcken lindras på köpet!
Hur är det med alla andra här?
Ego: Imorgon är det försenad 1-årskontroll för våra minsta familjemedlemmar. Hoppas det inte var ngt särskilt de borde kunna vid det här laget som vi missat att lära dem. Ska bli lite intressant att se längd- och viktutvecklingarna för dem nu när det gått 3 månader sedan senaste mätningen. Tycker att O tunnat ut lite och dragit iväg mer på längden. Missförstå inte, det är fortf. en väldigt stadigt byggd kille - men inte liiiiiika mkt Michelin över honom nu. Har svårt att skatta hur mkt det skiljer mellan dem i vikt nu, men tänker mig att skillnaden minskat lite. Nåväl, vi får se vad vågen visar. Däremot blir det nog ingen vaccination för Os del mtp att han varit sjuk och blev prickfri idag. Tänker att han får följa m och få sprutan vid Js 3-årskontroll som borde bli vilken dag som helst nu framöver.
Förresten, vi har ett problem. O bits. Fungerar inte i praktiken att punktbevaka honom hela dagarna. Fram tills idag har det bara varit G som drabbats, men idag bet han även storasyster rejält. Vi tar tag i honom, får ögonkontakt och säger "Nej O! Du får INTE bitas" och ser stränga ut med allvarsamma röster. Vad gör o? Precis. Skrattar. S u c k . Kloka råd?
Hej tjejer!
har inte glömmt av er,men har fullt upp med min lille prins..hihi han e så snäll men jag kan inte sluta å gosa på han , hahaha så jag hinner knappt sitta vid datan. Men vill tacka er alla för stöd,pepp å gratulationer.
Hoppas ni alla mår bra, kramar