Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

cilla67 skrev 2013-08-22 09:25:15 följande:
    GHP, Vi5, man kan gärna äta torkade aprikoser, men av egen erfarenhet säger jag att man innan man vet hur man reagerar på aprikoser inte ska äta fler än fem i taget... Jag tycker det är jättegott med aprikoser, men om jag tar fler än fem stiger jag till väders!
    Oj, det visste jag inte. MEn då kanske man kan använda en sådan där pysventil som Firren hade till Stella.
  • Gladhannapanna
    Piggley Wink skrev 2013-08-22 10:27:35 följande:
    Hahaha Uppi, längd kan jag också dela med mig av . Men med en bh från min vän Heléne på hogengard.se så fastnar killarnas blickar ändå där Tänk vad en bra bh kan göra skillnad . Iofs har jag faktiskt funderat allvarligt många gånger på att minska dem. Mina 70 E-F känns inte helt nödvändiga när det gör ont i bröstryggen och nacken .
    Jag tycker faktiskt att du ska be att förminska dem, En kollega till mig säger att det är det bästa hon gjort!!!
  • Gladhannapanna
    Resande skrev 2013-08-23 09:35:12 följande:
    Elsis låter inget bra med möte, måste han vara fysiskt på plats? Byta make mot svärmor så nära bf låter allt annat än kul.

Jag skulle vara duktig och gå på promenad igår. Det var skrattretande och pinsamt för jag lyckades gå ca 400 m (om det ens var så långt) i myrfart med en miljard sammandragningar under tiden. Idag har bebis lagt sig på någon nerv så jag kan knappt gå alls. Ska bli intressant att se om han sjunkit ytterligare.

Hjälp! Vad tar man mot halsbränna? Har aldrig haft så mycket som nu..
    Halsbränna är vedervärdigt!

För mig funkade gaviscon rätt bra, tabletter som man tuggar till ett skum och sedan sväljer. Flytande klarar jag inte. Dessutom tog jag omeprazol.
    Annars ska mandlar funka men det vet jag inte om det gör om man har stora besvär.  
  • Gladhannapanna
    Elsis skrev 2013-08-23 11:27:37 följande:
    Resande, som tur är har han bestämt sig för att telefonmöte får funka:)
    Klok man!
  • Gladhannapanna
    Resande skrev 2013-08-23 10:51:22 följande:
    PW värt ett försök m nyponsoppa.

Blä- ändå högre tryck ( nya blodprov ska lämnad) och bebis som legat ruckbar i veckor har åkt upp och är rörlig. Jag som har mer ont nedåt och trodde han borrat ner sig, haha så fel man kan ha!
    Stackars dig!!!
  • Gladhannapanna

Jag krystade i 20 min med A och tre värkar med J. Hade Eda med båda och dessutom pudendusblockad med J. Kände knappt värkarna men det var inga bekymmer att få ut henne!

• Gladhannapanna

JOssan: Skönt att du mår bra, men hua vad jobbigt du haft det!

Vi har ju en Agnes och en Julia så de namnen gillar ju vi!

Annars gillar jag:
    Karin
    Maja
    Malin
    Klara
    Johanna
    Hanna (fast det heter ju jag!)
    Linnea
    Ida
    Märta
    Signe
    Hilda

Vi5: vad skönt att läsa om att du snart blir av med massa arbetsuppgifter! 

• Gladhannapanna

Uppi: Det är ju bra att du börjar se framåt, men jag förstår att det är läskigt, både att försöka och att låta bli att försöka!!!!

Hoppas att du och mannen hittar tillbaka till varann!

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8