hormon: Vilken fin mage du har! Och grattis till tredje trimestern!
fisk: Vad skönt att du fick en tid idag så du kan stilla din oro! Kram!
juni: Vad duktig du är som virkar! Önskar jag också kunde, eller hade ro i kroppen
Ville är *knock on wood* jättelätt att lägga nu. Tyvärr har han vaknat lagom tills vi ska somna och gråtit hysteriskt nu ett par nätter. Tror han hade ont i magen i natt, eller om det är tänderna som spökar.
Apropå att väcka varandra så delar ju I och V rum. Ida verkar sova som en stock trots att V kan låta och skrika. Däremot är V lite mer lättväckt, tror iofs det beror på att han sover allmänt lite sämre än I. Men det är bara en teori. Sen vänjer de sig säkert vid att den andra låter.
Och apropå nattamål så har vi aldrig slutat med det. Vi har helt enkelt inte orkat ta den fighten och skyllt lite på att I alltid varit så tunn. V har ätit bättre överlag och inte behövt äta på natten som Ida har gjort.
Idag slappar jag mest eftersom det är första gången på nästan 4 veckor som jag bara har Ville hemma. Nu sover han, tvättmaskinen är igång och jag ska bara ta det lugnt en stund. Ida var jätteglad imorse när vi gick till dagis (bilen på verkstad)