hormon: Jonathan är jättefint tycker jag. Men det kanske beror på att jag som ung hade en jättesöt pojkvän som hette det. Han hade ljust och lockigt hår. Såg ut som en riktig Jonathan helt enkelt!
Äldsta syrrans 3 döttrar heter något på J och andra syrrans två barn heter något på M. Jag har dock tyckt det varit lite förvirrande och alltid sagt fel till syskonbarnen. Men jag är ju lite flummig också!
Sara: Håller med. Visst får man bli onykter, men inte framför barnen. Och inte varje gång man blir bortbjuden eller har gäster... Och inte när man har lovat att hålla sig ifrån starkspriten osv ....
Ela: Vilken grej! Lillebror börjar bli stor!
Båda barnen har slutat "plötsligt" vid 6 resp. 7 månader och mina stackars bröst har inte varit förberedda på det!
Norrland: Tänker på dig idag!
Ego: Villes gnällhet, bajsande och dåliga sömn fick idag sin förklaring när jag "hittade" en hörntand i överkäken. Som jag anade, men inte lyckats kolla i munnen utan att bli biten!
Ida har maskeradfest på dagis idag och jag lämnade henne iförd prinsessklänning med attiraljer. Hon var så stolt. Och söt!