Piggley Wink skrev 2010-08-13 13:24:12 följande:
Lena: Nu ska jag tjata om min supersjukgymnast igen, kanske du kan få hjälp att låna en TENS där? Då borde du ju kunna använda den en stund på jobbet också, den ökar ju blodgenomströmningen och tar bort svullnader. Jag har ju en egen TENS, och du skulle gärna få låna den om jag inte behövde den själv varenda dag nu
. Skönt att barnet mår bra! Det är ju det viktigaste, allt annat går ju över...
Pregga: Se till att vila, snart händer det
haha ja man kan ju alltid hoppas, men jag funderar på att använda mig av en vräkning-lilla bebis nu e dett kontrakt utgånget, du har till senast ons på dig att komma ut, mvh-din hyresvärd-mamma! hahaha men jag tror inte han går på den, *asg*
IdaVi skrev 2010-08-13 13:51:12 följande:
Marge: Tack för länken och kramen! Kram tillbaka!
juni: Ska kolla upp var man kan låna TENS-apparater i närheten. Borde ju Bm veta om inte annat
Fick höra hjärtljuden idag igen och allt ser som sagt bra ut med tillväxtkurva osv. Det är ju faktiskt det viktigaste. Åderbrå(c)ken försvinner ju efter förlossningen som tur är
Pregga: Det var en envis liten rackare där inne. Men i natt kanske det händer
haha jaa man kan ju alltid hoppas, men just för tillfället så lyser värkarna med sin frånvaro ju...
aså han e rätt så stor nu å jag har ingen lust å spricka upp emot nacken så han e varmt välkommen NU typ..haha jag som var så orolig för att få ett prematura barn, blev tvär lurad. MEN det e jag mkt ,mkt glad å tacksam över