Milla: Haha, måste ha varit en smått förvirrad gynekolog din mamma träffade!
juni: Jag borde också ta tag i klädrensningen. Men jag är urusel på att rensa, blir så nostalgisk och larvig. Men som sagt, tror inte Ville heller vill ha rosa klänningar
Hanya: Hoppas du hittar kvittona och att ni får en tid hos kommunen snart. Förstår att det måste vara skit att vänta!
Ela: Jajamen, snart sitter du också där med tuttarna i vädret!
cissi: Skönt att glukos-testet är avklarat iaf. Fick du svar direkt eller? Hoppas det gick bra!
Pyttis: Usch vilket skit med FK! Jag har som tur är *knock on wood* aldrig haft några problem med dom. Men så har jag iofs bara haft vanliga "rutinärenden"...
Nån som har tips på vad vi ska göra med Ida. Hon är extremt gnällig och kräver så mycket närhet. Det är svårt för mig att ge henne det när jag sitter och ammar, byter blöja på Ville eller när han är ledsen. Igår var jag så frustrerad för Ida gnällde i princip hela tiden efter jag hade hämtat henne på dagis... Men det kanske är övergående? Hon pussar och kramar Ville som tur är och är aldrig dum mot honom iaf.
Fy vilken vinter det blev! Snorkallt, snö och halv storm! Brrr! Och som pricken över i har jag ont i halsen och känner mig hängig.