• kaz

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Stort grattis Stramajl!!!

Tänker på Jossan! Hoppas att ni fick bra besked idag och kom iväg som planerat!

Vi4: Bra att du skrev till kollegan! Jättemärkligt att de berättade vidare! Klart att man vill berätta själv när man känner att tiden är mogen!

Hermulen: Wow, v 32! Måste börja kännas tungt nu! Jag är i v 38 (med en bebis) och det är tungt. Jag vågar inte heller hoppas på att allt verkligen ska gå bra (trots att vi inte haft ngr egentliga problem tidigare). Jag jobbar min sista vecka nu. Känner att det är dags att sluta nu.

• kaz

Jossan: Härligt att ni kom iväg! Hoppas att ni kan njuta! Kram

Vi4: Bra att du är hemma och vilar! Ta hand om dig vännen!

• kaz

Jossan, jag blir så glad för er skull!!! Även jag blir gråtmild! Hoppas nu ni kan njuta för fulla muggar av semestern! Det är ni värda! Kram

• kaz

Resande: Hoppas ni fick det mysigt och passade på att vika ut!

Första föräldralediga dagen - 2 weeks to go (eller kanske 3 eller tom 4). Kram

• kaz

Gaila: Tack, jag mår ganska bra! Lite trött och svullen dock. Och så mår jag illa igen.

• kaz

Grattis Elsis! Hoppas du kan njuta av att vara gravid nu! Kram

• kaz

Vi4: Tänker på dig idag och hoppas allt ser fint ut! Det verkar vara väldigt olika regler vad som gäller i olika landsting. Vi hoppade över KUB denna gång och gjorde mkp (pga min ålder) och bad om det "stora" provet - det var aldrig några diskussioner. Som jag förstått det behöver de då lite mer vatten/prov och de måste således veta på förhand om det är snabbtestet eller "stora" testet som ska göras.

Här har bebis lugnat ner sig så pass att jag börjat oroa mig. Åkte till slut in till förlossningen igår för koll och allt såg fint ut. Det är svårt att sluta oroa sig när man väl börjat

• kaz

Härligt Vi4 att allt såg bra med bebis och att ni fick bra risksiffror. Låter som en bra plan framöver också. Hoppas ni kam landa i detta nu! Kram

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8