södermalm: Sist fick jag också problem med "baken" och smörjde med Xylop... (har glömt namnet) och sen gick det över efter några veckor eller månader. Hoppas det blir likadant den här gången.
Lady W: Kul att se dig här, välkommen!
Tack, han är ett litet charmtroll redan tycker vi (så klart)!
Mini: Koksaltlösning kör vi också med men det hjälper knappt tycker jag. Men nu tror jag faktiskt han börjar bli bättre. Har blivit lite avskräckt av näsfridan och BVC-sköterskan lät inte så förtjust i den heller så jag avvaktar lite till.
Vad jobbigt med sjuklingarna! Hoppas de kryar på sig snart! Jag tycker också det är lite läskigt med mediciner till de små, men vad ska man göra?!
Boomie: Vad skönt att det stabiliserats med ögonen!
aigee: Grattis till en hel natts sömn! Önskar jag kunde säga det samma, men tyvärr inte
Ville sover iofs bra och vaknar efter 3-4 timmar och vill ha mat. I natt bajsade han också och jag försökte byta blöja tyst. Sen var jag kissnödig och tänkte att jag kan kissa med honom i knät för att inte väcka de andra. Men då lyckades jag tappa ner nappen i toalettstolen så jag fick gå upp och koka en ny napp och sen vaknade Ida och sen var det full rulle med 2 vakna barn 03.00!
juni: Ville gav ju inga föraningar alls, det var bara jag som var lite synsk och sa till gubben att imorgon får vi nog barn - och då lyssnade han ju så klart på sin mamma
Så, jag tror inte på förvärkar