30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Ja, precis!!!
NU ska jag ta en lång och varm dusch. Ruggigt här sen första snön kom. Brrr!!
Ja, precis!!!
NU ska jag ta en lång och varm dusch. Ruggigt här sen första snön kom. Brrr!!
juni: Vårt hus är ju från 40-talet och utan golvvärme. Men så byggde vi till 60 kvm för 3 år sen och där har vi golvvärme. Så kamin i gamla delen och golvvärme i nya. Helt ok
Milla: Kanske skulle testa ett ångbad!! Och försöka sluta med sprayet även om det är svårt. Vaknar ju av mina egna snarkningar på nätterna. Jag som aldrig snarkar annars
Usch, hoppas du piggnar till snart så du orkar med lite roligheter i helgen. Du får dricka lite honungste och slappa
Milla: Det låter jättemysigt!! Jag kommer över en sväng då!
Milla: Jag kan köra ett ångbad för ansiktet bara!!
juni: Hänger nog ihop med stress tror jag. Ta det lugnt nu gumman!
Boomie: Man kanske kan köra upp en burk med tigerbalsam i näsan?!!
F-n har lyckats få typ munsår fast på kinden!?? Som om man inte vore pluffsig och ful ändå?!!
aigee: Renässans?! Hjälper det för oss som är beroende då?!
Näe, ingen halsfluss. Har inte ens ont i halsen, bara munsår fast på kinden!
Pizza låter mums! Här blev det hämtmat - thai! Mumma!!
Ha en skön kväll tjejer!
juni: Skönt att tentan kändes bra! Och vad lyxigt med 3-rätters!
aigee: Kan absolut vara värt att testa med nässprayen! Visst är det skönt med isborr! NOT!!
Grattis på förlovningsdagen i efterskott! Vi hade också 6-årig för ett tag sedan (101010 )
Här händer inget heller. Baaaah! Men kanske helgens stress påskyndar det hela. Idag har vi middagsgäster, imorgon fixardag på dagis 9.30-14.00 och sen middagsgäster kl. 17.! Pust!
Håller tummarna för alla! Bäst jag fixar lite här hemma medan hallonbladsteet kokar
Ela: Åh vad skönt med en så bra och förstående BM!! Undrar om det var därför Ida "snurrade" fel när hon skulle ut? Jag är alltid sned också, det är därför jag får mina ryggskott.
Och det låter ju väldigt bra att barnet mår bra av att födas hemma om det går fort. Då känns ju allt mycket tryggare!
Pyttis: Här regnar det också, usch! Vila, det verkar överreklamerat!!
Bäst jag loggar ur, gästerna kommer när som helst. Gubben ska iofs på matchen o ansluter senare.
Ha en trevlig lördag allihopa!
aigee: Det var värst vad din bebbe verkar trivas där inne! Hoppas lite illaluktande ostbågar kan lura ut den!
Pysslig: Välkommen hit! Vad skönt att allt såg bra ut!
Ela: 101214 låter jättebra! Eller kanske 101213 så blir det en söt liten lussebulle?
Nu har middagsgästerna lämnat oss med disken. Ida är övertrött och maken försöker få henne att somna. Själv är jag mest chokladsugen och har sammandragningar. Ska väl trycka i mig en sisådär 100 g choklad innan jag lägger mig tänkte jag
Sov sött allihopa!
Tror slemmisen släppte. Kan den vara lite ljusgul typ? Hur stor ska den vara? Kanske bara var en bit som släppte? Har molvärk men nu ska vi iväg på fixardag på dagis. Känns väldigt lockande i ösregnet! Usch!!
Ha en härlig söndag girls!