Trist att behöva avboka Lena Kan ni inte lämna Ida 10 min tidigare så att du hinner? Iaf när du slutat jobba? Stressa är ju inte bra, men vattengympa låter ju underbart! Ja tänkte ju att jag skulle försöka träna lite våtväst och kanske vattengympa när skolan är slut, men om förvärkarna fortsätter såhär så vågar jag nog inte...
Vi var cokså sega med namn, till slut ringde min vän dagen innan sitt bröllop oh sa att " nu får ni bestämma er för nu ska vi trycka programmen med bordsplacering mm".... Då var H 7-8 veckor Hon var förresten på möhippa när hon var 3,5 v, en riktig liten partyprinsessa även om vi gick hem innan det "riktiga" partyt började
Har tecknat bilförsäkring idag, helt galet det där. Maken är 1,5 år äldre än mig och har väl säkert haft körkort ungefär så mycket längre än mig eftersom vi tog det direkt båda två (lantisar behöver körkort ). Varför ska det då kosta närstan 1000 kr mer per år för mig att ha bilen försäkrad? GALET! Jag är ung, har haft körkort för kort tid och är KVINNA! Jag tycker mest man läser i undersökningar att kvinnor kör försiktigare, håller sig bättre till hastighetsgränser mm Jaja, bara att skriva den på mannen istället, måste bara beställa nytt regbevis