30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Juni: japp MKP
Juni: japp MKP
Eva: spännande att slemproppen gått då kan det ju komma igång snart
Fio: jag tappade sötsuget helt när jag väntade Agnes, så det kan nog variera
Knase: härligt att ni är nöjda med au-pairen!
Nej nu är det sovdags. Galet trött numer och har svullen mage, halsbränna, illamående, som träningsvärk i skinkorna, anti-cravings, emotionel...l och jag är bara i 6 veckan Hur ska detta sluta..?
Bara en fundering, mäter/uppskattar de alltid vikten på bebis innan h*n kommer? Minns bara att de mätte sf-måttet när jag väntade Agnes, aldrig ngn som sa ngt om ev vikt eller storlek. Hur mäter de det?
Eva: spännande!!! Väntar nyfiket på en uppdatering där du snosar bebis. Och måste säga att jag är lite impad över att du gjorde ditt sista inlägg sittandes på en boll
Hmm.. TUL alltså.. undrar om de ens gör det i Norge, fast det borde de ju, men jag undrar just hur vanligt det är
Åååå GRATTIS till en liten Isac Evasha!!!
Måste bara få vara lite ego.. Idg har jag registrerat mig som gravid. När sköterskan skulle göra ett eget gravtest blev hon paff över hur snabbt strescket kom fram. Hon hann knappt stoppa ner stickan, och ett av de starkare hon sett. Hon sa att det nog inte är så konstigt att jag känner mig illamående redan för det verkade vara mycket hormoner i omlopp
Johanna: jo det är klart att det kan variera. Tänker i o f sig också att det är positivt att värdena är höga, att det tyder på att kroppen jobbar för att behålla det som börjat växa.. Det kändes i a fall grymt bra som hon sa
Pucha: ursäkta att jag säger det men det lät som lite puckade saker att säga till en höggravid dotter, även om hon säkert bara menade väl... Kram!
Pucha: ja jo det går nog inte att göra så mycket åt det heller. Jag menar, hade du förklarat hur hon fick dig att känna hade hon säkert inte förstått. Det är nog bara att försöka att inte lägga för mycket vikt vid det hon sa..
Hahaha, ja jag kan hålla med om att ni hittat ovanliga namn
Ett par till: Sten-Sture, Sven-Enok, Glenn-Bruno eller varför inte det norska Snorre, fast risken är väl stor att stackarn blir mobbad då så välj inte det.
Persephone: grattis till en liten kille!!!
Ja bra id'e att föreslå våra namn, i a fall så länge du e säker att han inte riskerar gilla något av dem
Ela: vilket sött förslag!