• kaz

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Fy för allergiska reaktioner! Stor kram till er!

Spännande och lite nervöst Assar! Stor kram

• kaz

Lena: mina barn går på utedagis och vi körde vinterskor från Kamik förra året. De var super (varma och tål fukt). Har köpt dem till i år också!

• kaz

Härligt Stramajl! Underbara nyheter!

Hemulen: Grattis! Spännande värre!

Jag skriver inte heller här så ofta men är gravid i v. 32 med nr 3.

• kaz

Jossanjo: Men fy för att så hög feber så länge! Hoppas att du återhämtar dig raskt! Kram

• kaz

Jossanjo: Hur gammal är dottern?

Stramajl: Fy för illamående. Det kommer fortf och går för mig men såklart inte alls som i början.

• kaz

Hemulen: Härligt att allt såg fint ut på TUL. Hoppas du får rätt stöd inför förlossningen. Jag hade också en tuff första förlossning (men inte lika dramatisk som din) och var mycket orolig och tveksam inför den andra men då fick jag revansch och allt hick bra. Jag har inte riktigt orkar tänka på för förlossning ännu.

Stramajl: Krya på dig!

Jossan: Vi läste också Nejlika och Busiga bebben när vi väntade 2:an. Nu är barnen så stora och undrar HUR bebis blir till så vi har läst Håkan och bebismysteriet

• kaz

Stor kram Stramalj! Jag tänker att du ändå fick positiva besked på VUL häromdagen.

• kaz

Hej,

Var hos bm idag och bebis ligger med huvudet ner. Har börjat må väldigt illa igen. Någon annan som gjorde det mot slutet? Hoppas jag har en liten svacka bara.

Till frukost kör vi ofta flingor och tex hallon.

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8