Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som väntar/har fått syskon, del 8

Vi4: Vi läste lilla stora syster. Den är charmig, men kanske också för att diskutera känslorna efteråt... Jag älskar slutet, där det förklaras hur mycket syskon kan älska varandra och ställa upp i vått och torrt

• Piggley Wink
    Vi 5 skrev 2013-06-16 14:34:01 följande:
    Uppi, jag har inboxat dig om att min vän nu pratat med tre tjejer i sin förening som alla förlorat/avbrutit för två barn under sina graviditeter. De vill alla tre gärna ha kontakt om (och när) du vill!
    Hjärta Tänk så många engagerade människor det finns! Hjärta
    H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Men så sorgligt Uppi, kram på dig. Jag vet inte heller vad jag ska säga men som andra sagt så lyssnar vi gärna här.  

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Vi5: när det gäller hästförsäkringar är det många som gör så, speciellt de som har många hästar...

• Piggley Wink

Jag gillade ju HM, men köpte en del tete-A-tete i en affär och sen på Tradera . Lite "finare" kläder men passade mig utmärkt! Dessutom hade Vero Moda mammakläder när jag var gravid med H, mamalicious hette de, också med bra passform för mig.

• Piggley Wink

Jossan: Förutom det de andra beskriver så har H varit sådan de två första veckorna på sommarlovet varje år, i år är första gången hon längtat till sommarlov och själv varvat ner direkt. För hennes del har hon behövt tid för omställningen mellan förskola och hemmaliv

• Piggley Wink

Stora kramar till Jossan, ni skriver så många kloka saker! Blir rörd av den kloka kvinnan på IKEA, mer sånt i samhället!

Hemulen, ja skrikbarn som inte sover på kvällarna kan knäcka vem som helst. Mina barn skrek om jag åt fullkorn, om du misstänker att det är matrelaterat rekommenderar jag www.aqpunktur.se och mattipsen där för (i vårt fall) snabb lindring). Kram och håll ut!

Ang trots säger jag bara - suck! Har en 2,5-åring och en nybliven sexåring som båda ramlat in i nya spännande perioder nu

• Piggley Wink

Stora kramar till Jossan, ni skriver så många kloka saker! Blir rörd av den kloka kvinnan på IKEA, mer sånt i samhället!

Hemulen, ja skrikbarn som inte sover på kvällarna kan knäcka vem som helst. Mina barn skrek om jag åt fullkorn, om du misstänker att det är matrelaterat rekommenderar jag www.aqpunktur.se och mattipsen där för (i vårt fall) snabb lindring). Kram och håll ut!

Ang trots säger jag bara - suck! Har en 2,5-åring och en nybliven sexåring som båda ramlat in i nya spännande perioder nu

• Piggley Wink

Stramalj: Jag uppfattade inte om du fick Eda förra gången? Jag har inte behövt det någon av gångerna, med H sa jag att NU vill jag ha den - men då svarade bm att de inte ens skulle hinna komma och sätta den innan allt var klart...

• Piggley Wink

Stramalj: Känner du dig bekväm med att vara utan Eda denna gången? Om det är utan som gäller om det inte blir igångsättning alltså?

Svar på tråden 30+ som väntar/har fått syskon, del 8