30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Det låter ju som du har en bra plan framåt, rosa moln bir det
Jag har också fått ok på omeprazol/ losec!
Tack Vi4, ser fram emot exjobbspresentation den 12 juni. Sen blir det rosa fluffmoln - eller iaf någon vecka tills jag blir stressad över att inte ha något jobb...
Jobbigt kaz. Hoppas liten p kryar på sig fort!
Jaaa, hur gick det?
Bra jobbat Vi4, härligt med så bra feedback! På onsdag blir det firande då, jag presenterar mitt exjobb då också så vi får väl fira ihop
Grattis till halvtid också Vi4. Tror jag dessutom glömde gratulera Elsis till <100 dagar!
hemulen: Jag läser Industriell Ekonomi, med inriktning Quality and Operations Management. Exjobbet handlar om styrkor och svagheter ur ett globalt perspektiv i produktutvecklings och produktionsprocessen hos en stor svensk fordonstillverkare...
Kram Snow! Håller tummarna.
Vi5 och alla andra med kolik eller allergikunskaper. Min vän har tvillingar med kolik, vad är ert bästa tips om man provat att utesluta typ allt (äter vitt bröd, rent kött/fisk, gurka, banan, melon, dessutom mjölkfritt), de har fått akupunktur. Vad göra?
De är födda i slutet av april... Tror tyvärr att hon testat droppar . Storebror fyllde nyss fyra och har gips pga en spricka han fått i armbågen...