30+ som väntar/har fått syskon, del 8
Förresten, det där med kläder!!! Hur hittar man en ny stil när den klädtypen som man passade i förut inte passar när kroppen förändrats?
Förresten, det där med kläder!!! Hur hittar man en ny stil när den klädtypen som man passade i förut inte passar när kroppen förändrats?
Men alltså, med 70F så kan man inte ha kläder utan midja för då blir det tältvarning. Men med mjukfluffig mage kan man ju inte för figursytt heller
När jag blir rik ska jag ha en personal shopper!
Jag har alltid sett skum ut i empire, kanske dags att prova igen. Eller ta tag i de där mjukfluffiga kilona runt midjan...
Måste spana på Indiska då, iofs är jag ju bara 170 men de där nya volangerna på magen tar ju lite extra tyg
Skönt att det känns bättre Uppi!
Vi4: Håller med Uppi, jag tror att det skulle kunna vara så att jorden kanske fortsätter snurra även om du tar det lugnt. Jag har iofs svårt att trod et själv men det är lättare att säga till andra Kram på dig och återigen BRA JOBBAT med ansökningen!
Kram Vi4, tänker på dig och håller tummarna. Klart liten mår bra, h*n vill ju komma ut och träffa er och E!
Tummar till Stramalj också såklart!
Vi4: Skönt att maken processar det lite från sitt håll iaf, även om ni inte är helt på samma våglängd hela tiden. Hoppas allt är bra imorgon så att ni kan slappna av ettt tag!
Där är du ju hemulen, håller tummarna för dig med. Hur sjutton ska jag få något skrivet imorgon???